لکسوس

معرفی لکسس NX هیبرید F اسپرت بلک لاین با تجهیزات فراوان!

لکسس نسخه جدیدی از کراس اوور NX را معرفی کرده است. این خودرو از قوای محرکه هیبریدی، پکیج F اسپرت و بلک لاین سود برده است.

لکسس NX هیبرید F اسپرت بلک لاین تنها به تعداد ۱۰۰۰ دستگاه تولید خواهد شد و قیمت ۴۶۸۱۰ دلاری خواهد داشت. قیمت این خودرو ۳۰۰ دلار بیشتر از NX300h لاکچری و ۷۳۹۰ دلار بیشتر از نسخه پایه NX300h می‌باشد.

این کراس اوور کامپکت از تجهیزات جدیدی سود برده و با رنگ‌های سفید و اوبسیدیان و واتر گرسیان در دسترس می‌باشد. از جمله ویژگی‌های ظاهری خودرو می‌توان به آینه‌بغل‌های مشکی و رینگ‌های ۱۸ اینچی تیره اشاره کرد.

کابین این خودرو نسبت به نسخه استاندارد تغییر زیادی نداشته اما در آن می‌توان دوخت های آبی‌رنگ را دید که مختص این مدل بوده و می‌توان آن را روی اکثر سطوح همچون صندلی‌ها، فرمان، دسته‌دنده، کنسول مرکزی، پانل درب‌ها و… دید.

یکی دیگر از ویژگی‌های خاص NX هیبرید F اسپرت بلک لاین سِت دو تکه چمدان‌های مسافرتی است که از دو چمدان ۲۲ و ۲۶ اینچی تشکیل شده است. هر دو چمدان به رنگ مشکی بوده و توسط زیرو هالیبارتون طراحی شده‌اند. این چمدان‌ها از لوگوی حک شده با لیزر سود می‌برند.

بسته ایمنی لکسس نیز به‌صورت استاندارد در این کراس اوور لوکس موجود بوده و از جمله سیستم‌های آن می‌توان به تشخیص عابران پیاده و موتورسواران و… اشاره کرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. ارشیاsvj

    ۳ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (1745 ديدگاه)

    عملکردش چی پس؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. زیزیگولو

    ۳ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (4444 ديدگاه)

    پلتفرم لکسوس NX هیبرید خیلی شبیه به پلتفرم تویوتا راوفور هستش و هر دوتا ماشین از یه پلتفرم تقریباً یکسان استفاده کردن ولی لکسوس nx هییرید از امکانات لوکسی برخورداره که تو راوفور هرگز نمیبینین …. پدال لطفاً در مورد لکسوس RX جدیدم مطلب بزار

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. محمد

    ۳ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (615 ديدگاه)

    باحاله

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. AMIR-REZA

    ۳ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (333 ديدگاه)

    نههه باریکلا نههههه بارییییکلاااا نهههههههههههه بارریییییییکلللاااااااااااا

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. خوشنام

    ۴ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (215 ديدگاه)

    لکسوس گرونه!
    جنسیس به صرفه است.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا