لکسوس

معرفی لکسس NX 300 بلک لاین سفارشی

این دومین نسخه‌ی بلک لاین لکسس NX است و برخلاف مدل قبلی این یکی با رینگ‌های برنزی، عناصر برنزی داخل کابین، اندروید اتوی استاندارد و… عرضه می‌شود.


قیمت این خودرو در نسخه‌ی دیفرانسیل جلو از ۴۴۷۱۰ دلار شروع می‌شود درحالی‌که قیمت مدل چهار چرخ محرک به ۴۶۱۱۰ دلار می‌رسد. لکسس NX 300 بلک لاین ادیشن از ماه نوامبر سال جاری میلادی در نمایندگی‌های شرکت قابل‌خرید خواهد بود.


اما از نظر مشخصات باید گفت که محصول سفارشی لکسس بر پایه‌ی پکیج پریمیوم تولید شده و دارای رینگ‌های برنزی یاد شده است. مشتریان می‌توانند از بین سه رنگ بدنه‌ی سفید، خاکستری و قرمز یکی را انتخاب کرده و همچنین با یک جلوپنجره، مه شکن‌ها و آینه‌بغل‌های مشکی‌رنگ روبرو شوند.


داخل کابین هم دوخت های برنزی رنگ روی صندلی‌ها، کنسول مرکزی، تریم درب‌ها، کف‌پوش‌ها و… دیده می‌شود. پوشش سقف مشکی، صندلی‌های جلوی گرم و سرد شونده، فرمان گرم شونده، سیستم مموری لکسس، دستیار پارک، درب عقب برقی و ناوبری نیز جزو تجهیزات این شاسی‌بلند لوکس می‌باشند.

صفحه‌نمایش استاندارد ۱۰.۳ اینچی خودروی یاد شده هم‌اکنون با ارتباط اندروید اتو در دسترس بوده و کاربران با آن می‌توانند از برنامه‌هایی همچون پاندورا استفاده کرده و از طریق برنامه‌هایی مثل واتساپ پیام فرستاده و حتی از دستیار گوگل استفاده کنند.

لکسس NX 300 بلک لاین به تعداد ۲ هزار دستگاه تولید خواهد شد اما اگر موفق به خرید این نسخه نشدید می‌توانید مدل عادی را با قیمت پایه‌ی ۳۴۷۲۰ دلاری انتخاب کنید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. sina

    ۸ مهر ۱۳۹۸
    سوابق: (2643 ديدگاه)

    RX رو بیشتر دوست دارم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. مسعود

    ۸ مهر ۱۳۹۸
    سوابق: (114 ديدگاه)

    رقم 37000 دلار برای این ماشین مفت حساب میشه. ماشین های لکسوس خودروهای کم مصرف و کم استهلاک و جوون پسند هستند. هرکی سوار این شاسی بلند لکسوس بشه هیچ وقت راه مکانیکی را پیدا نمی کنه و تو ایران هم خودروی شاسی بلند NX خیلی طرفدار داره و فکر کنم تا حدود دو سال پیش با 350 میلیون تومن می شد این ماشین را تو ایران خریدش.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Khosrow

    ۸ مهر ۱۳۹۸
    سوابق: (2283 ديدگاه)

    خوبه مرسدس بلک سریز رو دب کرد / به هر چیزی نمیاد این کارا ..

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. رامتین

    ۸ مهر ۱۳۹۸
    سوابق: (3045 ديدگاه)

    با توجه به قانون قبلی کشور که خودروی بالای 40هزار دلار نمیتونست وارد کشور بشه، با بررسی ای که داشتم، از محصولات لکسوس، بجز UX که به نوعی CHR با آپشن بیشتره، فقط مدل IS و همین NX میتونست وارد بشه که خداییش قیمت NX به صرفه هست. بطور مشابه، از محصولات تویوتا هم کمری و راو4 جدید که یک سدان و کراس اور بشمار میان، و موتور 2.5 طبیعی دارند، بتونه وارد بشه، کاملا جوابگو خواهد بود.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا