لکسوس

ملاقات با لکسس RC 2019 فیس‌لیفت در پاریس

لکسس RC فیس لیفت شده برای اولین بار در نمایشگاه خودروی پاریس به نمایش درآمده است.


لکسس گفته این خودرو حس جدیدی از ظرافت را به بیننده منتقل می‌کند. RC نسبت به قبل دارای برخی تغییرات ظاهری است که به وضوح از مدل LC الهام گرفته‌اند. از جمله ی این تغییرات می‌توان به سپر جلوی به‌روز شده، الگوی متفاوت جلوپنجره، چراغ‌های جلوی LED و لامپ‌های L شکل اشاره کرد.


سپر عقب از ورودی‌های هوای جدیدی بهره می‌برد که بنا به گفته‌ی شرکت باعث بهبود هندلینگ و پاسخ کلی خودرو شده و البته ظاهر پهن‌تری را ایجاد می‌کند. لنزهای گیراتر L شکل در عقب هم تکمیل کننده‌ی تغییرات ظاهری RC 2019 هستند. لکسس همچنین گفته این خودرو با ۱۱ رنگ بدنه و رینگ‌های ۱۹ اینچی جدید در دسترس می‌باشد.


برخی از ویژگی‌های برجسته‌ی کابین همچون ساعت آنالوگ از مدل LC گرفته شده‌اند تا به این ترتیب هویت مشخص کوپه‌های لکسس پدیدار شود. مشتریان همچنین می‌توانند بین ۵ نوع تریم و ۷ ترکیب رنگ کابین یکی را انتخاب کنند.

در زیر پوست خودرو سیستم تعلیق بازنگری شده با جذب‌کننده‌های شوک جدید و بوش‌های سفت‌تر بکار رفته و همچنین پاسخ پدال گاز پیشرانه‌ی ۲ لیتری توربو بهبود یافته است.

دیگر جزئیات لکسس RC فیس لیفت شامل قیمت‌گذاری زمان عرضه‌ی خودرو مشخص خواهند شد. این خودرو تا پایان سال وارد بازار می‌شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. Mohammad

    ۱۲ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (1430 ديدگاه)

    لکسوس داداش تو یه غرور نشون بده چراغ های عقب رو عوض کن شبیه کسی نباش ??

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. حسین وی

    ۱۲ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (463 ديدگاه)

    دیگه میشه ارم لکسس رو ورداشت ارم بی ام و رو چسبوند

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا