لکسوس

معرفی کراس اوور سفارشی لکسس UX250h براون ادیشن

نسخه سفارشی کراس اوور لوکس لکسس UX250h با پسوند براون ادیشن در بازار ژاپن معرفی شد.

این خودرو در دو نسخه متفاوت و با کابین‌های متمایز عرضه می‌شوند. گزینه اول کابین دارای چرم قهوه‌ای در برخی بخش‌ها همچون داشبورد و چرم مشکی روی صندلی‌ها و پانل درب‌ها می‌باشد.

دومین گزینه نیز شامل چرم قهوه‌ای روی داشبورد است اما دستگیره درب‌ها و صندلی‌ها از چرم اوچر که طرح کم‌رنگ‌تر قهوه‌ای می‌باشد برخوردار شده‌اند. از نظر بدنه نیز UX250h براون ادیشن با ۵ رنگ مختلف شامل کریستال آمبر عرضه شده است. به این موارد باید رینگ‌های ۱۷ اینچی با پره‌های خاکستری تیره را نیز اضافه کرد.

دیگر تجهیزات استاندارد این کراس اوور سفارشی عبارت‌اند از نشان‌های ویژه با لوگوی لکسس، نمایشگر دید پانورامیک، پایش نقاط کور، ترمز پشتیبانی پارک و درب پشتی برقی.

همانند تمامی مدل‌های استاندارد UX250h، نسخه براون ادیشن هم دارای پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری هیبریدی با قدرت کل ۱۸۱ اسب بخار می‌باشد. مشتریان می‌توانند این خودرو را به‌صورت دیفرانسیل جلو یا چهار چرخ محرک سفارش دهند.

قیمت مدل دیفرانسیل جلو در ژاپن از ۴۶۸۵۰۰۰ ین (۴۳۳۷۸ دلار) شروع می‌شود درحالی‌که قیمت پایه مدل چهار چرخ محرک آن برابر با ۴۹۵۰۰۰۰ ین (۴۵۸۳۲ دلار) می‌باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. احمد

    ۱۶ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (124 ديدگاه)

    تشکر از سایت پدال که تو این چند وقتی به فکر ماشین دوستان بودن و کلی مقاله های جالب برامون ترجمه کردن.
    دیزاین سایت هم خیلی عالی شده
    هر تغییری اول یک سری مشکلات ریز و درشت داره، که همیشه با صبر و حوصله و پشت کار رفع میشه! که خداروشکر اینجا به نحو احسن جواب داد.
    مرسی.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. meysam

    ۱۶ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (3526 ديدگاه)

    181 اسب بخار برای این جسه بنظر خوب میاد. بخصوص که موتور الکتریکی ابتدای حرکت گشتاور مناسبی ایجاد میکنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. کیان

      ۱۶ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (1433 ديدگاه)

      کلا چیزی ک ژاپنیها میسازن بر خلاف ساخته های همسایهاشون بر مبنای این هست ک لازم و کافی باشد. دنبال رقابت و تبلیغات با اعداد و ارقام نیستن، فروش بالاشون هم موید این حرف است.
      بیشتر خریداراشون هم خانوادهها و یا کسایی هستن ک بودجه بینهایت ندارن (البته به نسبت هم ردهها هم خیلی جاها گرونتر هستن البته خیلی اندک، مطمئنم خانواده دنبال هیجان اضافی، شتاب انچنان و … نیست، برای یک خانواده امنیت، هزینه نگهداری، قابلیت اطمینان، مصرف سوخت، راحتی و بی سر و صدا بودن کابین ملاک هست.
      خود بنده هم به شخصه اگر بخوام بدون پرداخت پولی نظر بدم، هزینه نگهداری و در نظر نگیرم، بعدا هم نخوام نگران بازار فروشش باشم، قطعا انتخابم بنز بی ام و یا خلاصه المانی هست.
      وقتی بخوام واقعا خریداری کنم، و مجبور باشم هزینه های دیگرو هم در نظر بگیرم، باید متفاوت فکر کنم.

      وقتی ژاپنیها اینقدر فروش دارن، تو بعضی کلاسها و سالهای سال هست ک اول هستن، کرولا و راو4 و … ، در شرایطی ک میگیم بی روح هستن، شتابش کمه، چرا توربو نداره، این ماشین ک پیرمردی یا پیرزنی هست صرفا واسه مرحله نظر دادن و پول ندادن و در نظر گرفتن ماشین رویاها هست. اما اون چیزی ک پیش میاد متفاوت هست.

      در ضمن لکسوس اصالت داره، تو کیفیت ساخت بهترین هست، ماشین بینهایت نرم و راحت. قیمت مناسبتر در خیلی موارد.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. NAVID۰۰۹۸

    ۱۶ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (10176 ديدگاه)

    روزی که از این ماشین رونمایی شده بود ، نگرفته بودم اما یواش یواش داره اَزَش خوشم میاد ، اما گذرا و امیدوارم در نسل بعدی پخته تر باشه .

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا