لکسوس

حضور پررنگ لکسس در نمایشگاه تیونینگ SEMA

لکسس با ۵ خودروی مفهومی و سفارشی در نمایشگاه امسال SEMA حضور پیدا کرده است. البته دو نمونه از آن‌ها کاملاً جدید نیستند چراکه قبلاً در پبل بیچ به عموم مردم معرفی شده‌اند.


یکی از این خودروها کانسپت LC 500 Inspiration و دیگری هم مدل سفارشی UX 250h می‌باشد. خب بیایید سه مدل مفهومی دیگر این خودروساز ژاپنی را معرفی کنیم.

  • لکسس ES 350 F Sport 2019 سفارشی


ستاره‌ی لکسس در این نمایشگاه قطعاً سدان لوکس ES است که اصلی‌ترین دلیل آن هم به جدید بودن این خودرو مربوط می‌شود. البته تنها دلیل جلب‌توجه ES همین مورد نیست. با باز کردن صندوق‌عقب شاهد مجموعه‌ای برای دوستداران نوشیدنی خواهید بود.


صندوق‌عقب این خودرو دارای یخچال، کف‌پوش چوبی ویژه و محفظه‌های نگهداری بطری و لیوان‌ها می‌باشد. تکمیل‌کننده‌ی این بخش هم لوگوی لکسس روی لیوان‌ها و جام‌ها می‌باشد.

اما با بستن صندوق‌عقب ظاهر کاملاً نرمالی و عادی‌ای را شاهد خواهید بود. لکسس ES مورد بحث دارای رنگ بدنه‌ی قرمز متالیک، کیت بدنه‌ی آرتیسان و رینگ‌های ۲۰ اینچی و لاستیک‌های میشلین پایلوت اسپورت ۴S می‌باشد. اگرچه احتمال تولید این خودرو با کیت یاد شده وجود دارد اما اصلاً به تولید آن با محتویات درون صندوق فکر نکنید.

  • لکسس LS 500 F Sport 2018 سفارشی


دومین خودروی نمایشی لکسس در SEMA یک سدان لوکس LS است که از پوشش بدنه‌ی کامل Avery Dension سود برده و دارای رینگ‌های ۲۲ اینچی مشکی و کیت آئرودینامیک Artisan Spirit می‌باشد.


این ظاهر گیرا با سیستم تعلیق کم ارتفاع‌تر و عناصر مشکی براق تکمیل شده است. سدان لوکس لکسس همچنان دارا کیت ترمز پرفورمنس برمبو بوده و از ۶ پیستون در جلو و ۴ پیستون در عقب و روتورهای ۴۰۳.۸ و ۳۸۱ میلی‌متری تشکیل شده است.

  • لکسس RC 350 F Sport کراس کانتری سفارشی


نهایتاً به این خودرو می‌رسیم که لکسس به منظور برجسته ساختن بازطراحی RC اقدام به برگزاری سفری جاده‌ای کرده است. این سفر از میامی شروع شده و سال آینده در نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس ماه آینده به پایان می‌رسد.

لکسس در نمایشگاه SEMA این خودرو را به نمایش گذاشته است. از جمله تغییرت RC 350 F Sport کراس کانتری می‌توان به رینگ‌های ۲۰ اینچی ووسن، لاستیک‌های NT 555 G2 نیتو، فنرهای RS-R و چراغ‌های جدید اشاره کرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. sina

    ۹ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (2642 ديدگاه)

    دیشب داشتم تو یوتیوب ریویوهای ES جدید رو میدیدم. حعلی تعریف میکردن ازش. بخصوص از کیفیت متریال کابینش.
    یه نکته جالبی که هست تبلور حرف L تو طراحی همه خطوط و بدنه و چراغ هاش هست. حتی راهنماهای عقب به شکل L روشن میشن.
    معرفی LS و ES باعث رشد فروش جفتشون تو ماه های اخیر شده. فک میکنم با حذف GS و معرفی نسل جدید IS که احتمالا قیمتش بایستی رقابتی تر باشه یعنی حدود 35 هزارتا (الان 38 هزارتاس و ES جدید 39 هزارتا)، لکسس با سه تا سدان بی نقص به کار خودش ادامه میده.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Mohammad

    ۹ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (1430 ديدگاه)

    لکسوس باید مواظب باشه دچار مشکل اختلال شخصیتی که بنز دچارش شده نشه ( حروف الفبا کم نیاره )

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. me84

    ۹ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (1772 ديدگاه)

    .
    اون مدل ES رو با اون جام و بلورش داشته باشی چه شود.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. بهنام

    ۹ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (492 ديدگاه)

    ال اس از نمای روبرو محشره. ای اس هم با این کیت فوق العاده شده.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. مهدی

    ۹ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    لایک

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا