لکسوس

محصولات پرفورمنس لکسس را برق می‌گیرد؟!

لکسس می‌تواند طیفی از قوای محرکه الکتریکی شده را در محصولات F پرفورمنس خود معرفی می‌کند. مدیرعامل این برند آقای یوشیهیرو ساوا این خبر را تأیید کرده است.


در خلال بازدید از فستیوال سرعت گوودوود ۲۰۱۸، ساوا به اتواکسپرس گفته که الکتریکی سازی می‌تواند به رقابت بهتر با ب‌ام‌و، مرسدس بنز و آئودی کمک کند.

او می‌گوید:

محصولات F ما بسیار مهم هستند. ما با این محصولات می‌توانیم به راه اصیل خود فکر کنیم. یک راه‌حل می‌تواند تولید یک خودروی F GT خالص با استفاده از قوای محرکه هیبریدی و یک پیشرانه قوی باشد تا به این ترتیب احساس رانندگی متفاوتی ایجاد شود.


ساوا این‌گونه ادامه می‌دهد:

ما به پیشرانه‌های ۸ و ۱۰ سیلندر توئین توربو نخواهیم چسبید. این پیشرانه‌ها مهم هستند اما ما به دنبال آینده هستیم. ما دوست داریم راه ارتباطی با عصر جدید را پیدا کنیم.

لکسس LC 500h
ساوا با ذکر اینکه هم‌اکنون در دوره‌ی گذار هستیم خاطرنشان ساخت:

مردم در این لحظه می‌گویند خودروهای الکتریکی روی بورس هستند اما سه سال بعد را چه کسی می‌داند؟ مردم صدا و دینامیک پیشرانه‌های احتراق داخلی را دوست دارند. من فکر می‌کنم ما نمی‌توانیم از نظر احساس رانندگی به یک راه‌حل یکتا وابسته بمانیم.


در همین اثنا لکسس می‌تواند نسخه تمام الکتریکی از مدل‌های در دسترس تر خود همچون شاسی‌بلند کوچک UX را عرضه کند. صرف‌نظر از تصمیم ژاپنی‌ها، ساوا می‌گوید لکسس مشخصات کلیدی خود را حفظ خواهد کرد:

ما خودرویی الکتریکی معرفی خواهیم کرد اما مهم‌تر از آن ما به دنبال تصمیم‌گیری درباره یافتن این موضوع هستیم که کدام نوع از خودروی الکتریکی دوست‌داشتنی خواهد بود. این خودرو باید احساس لوکس بودن داشته باشد زیرا مشتریان از ما چنین انتظاری دارند.


معرفی محصولات F پرفورمنس هیبریدی می‌تواند ایده هوشمندانه‌ای باشد. هرچه باشد مرسدس-ای ام جی تأیید کرده نسل بعدی C63 از نوع هیبریدی خواهد بود. ب‌ام‌و نیز گفته مدل‌های هیبریدی M اسپورت را در آینده عرضه خواهد کرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. yaser1986

    ۲۶ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (13 ديدگاه)

    دنیا داره به سمت خودروهایه پاک میره اونوقت فرغون سازایه ما تازه رو آوردن به سیستم پرخوران اونم با هزار جور مشکلات

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. مرغ بی بال

    ۲۶ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (1724 ديدگاه)

    اینها که هایبرید واقعی نیستند ! .!

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا