لکسوس

لکسس IS تامز ریسینگ، قوی تر و خشن‌تر

لکسس در پاسخ به رقبای لوکسی همچون ب‌ام‌و، جنسیس و مرسدس اقدام به ارتقای ضروری سدان IS کرد. اگرچه IS سدان در مدل ۲۰۲۱ خود وارد نسل جدید نشده اما بهبودهای جامعی را تجربه کرده است.

طراحی بیرونی جدیدتر، هندلینگ تیزتر و کابین پیشرفته‌تر و لوکس‌تر باعث شده‌اند خونی تازه در رگ‌های IS ژاپنی تزریق شود. نسخه F اسپورت این خودرو نیز از رینگ‌های ۱۹ اینچی تیره و اسپویلر عقب فیبر کربنی سود برده اما اگر خواهان حداکثر تمایز هستید می‌توانید سری به گاراژ تیونر ژاپنی تامز ریسینگ بزنید تا با قطعات پرفورمنسی که روی عملکرد و ظاهر IS تأثیر گذاشته‌اند به شما خوشامد بگویند.

کیت بدنه جدید تامز ریسینگ که برای لکسس IS F اسپورت در دسترس است شامل اسپلیتر جلو، رکاب‌های جانبی و دیفیوزر عقب جدید است. این شرکت همچنین اسپویلر روی صندوق و رینگ‌های ۱۹ اینچی سبک‌وزن را نیز عرضه می‌کند. برای بهبود هندلینگ هم کیت سیستم تعلیق پیچشی و میله‌های پایدار کننده جلو و عقب ارائه شده و البته تغییراتی نیز روی شاسی و سیستم تعلیق اعمال شده تا سواری نرم‌تری ایجاد شود.

تامز ریسینگ در بحث پرفورمنس نیز اگزوز اسپورت را در نظر گرفته که باعث می‌شود قدرت پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۵ لیتری این خودرو با افزایش ۲۰ واحدی به ۳۳۱ اسب بخار برسد.

کیت سیستم تعلیق یاد شده قیمت معادل ۳۱۸۲ دلار در ژاپن داشته درحالی‌که کیت کامل را می‌توان با بهای معادل ۸۷۴۵ دلار سفارش داد.

لکسس همچنین خودروی IS F اسپورت پرفورمنس را در آمریکا عرضه می‌کند که یک پله بالاتر از مدل F اسپورت و یک پله پایین‌تر از نسخه جدید IS F قرار داشته و به نیروگاه ۸ سیلندر ۵ لیتری قوی تر با قدرت ۴۷۲ اسب بخار مجهز است. این مدل شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۴.۴ ثانیه‌ای داشته و قیمت آن از ۵۶۵۰۰ دلار شروع می‌شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲۰ دیدگاه‌ها

  1. سهند

    ۲۶ مهر ۱۴۰۰
    سوابق: (662 ديدگاه)

    طراحیش خیلی خوبه ولی در این کلاس لکسوس نتوانسته به رقبای آلمانی برسد.

    موافقم 16
    مخالفم 12
  2. AMG GT R

    ۲۶ مهر ۱۴۰۰
    سوابق: (1082 ديدگاه)

    زیباست

    موافقم 11
    مخالفم 1
  3. A ..... She reminds Me of love ..... A

    ۲۶ مهر ۱۴۰۰
    سوابق: (72 ديدگاه)

    همه جوره مشت و لگد میخوره از آلمانی ها و آمریکایی ها!

    موافقم 9
    مخالفم 25
    1. mohamad

      ۲۶ مهر ۱۴۰۰
      سوابق: (812 ديدگاه)

      کدوم امریکاییا دقیقا؟
      همونا که تو خاک خودشون فقط به وانت فروختن امید بستن؟

      موافقم 14
      مخالفم 7
      1. A ..... She reminds Me of love ..... A

        ۲۶ مهر ۱۴۰۰
        سوابق: (72 ديدگاه)

        همونی که پرفروش ترین اسپرت و کوپه جهان هست!

        موافقم 5
        مخالفم 16
        1. ( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪

          ۲۶ مهر ۱۴۰۰
          سوابق: (2724 ديدگاه)

          موستانگ اون کلاسش کاملا متفاوته

          موافقم 7
          مخالفم 0
      2. ( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪

        ۲۶ مهر ۱۴۰۰
        سوابق: (2724 ديدگاه)

        تنها رقب آمریکاییش ct4 black هست که واقعا فوق العادس هر چند لکسوسم واقعا خوب عمل کرده

        موافقم 9
        مخالفم 0
      3. امیرعلی

        ۲۶ مهر ۱۴۰۰
        سوابق: (310 ديدگاه)

        یا واقعا از شرکت های امریکایی چیزی نمی‌دونی
        یا چشمت رو روی فروش کوروت و موستانگ و چلنجر و برانکو و اسکالید و نویگیتر و کراس اوور ها و …
        بستی که میگی چشم به فروش پیکاپ دارند

        موافقم 5
        مخالفم 7
    2. mos

      ۲۶ مهر ۱۴۰۰
      سوابق: (715 ديدگاه)

      رستمی نژاد پسر خوب برگرد به شادت و فضای سایت رو سمی نکن.

      تنها نماینده آمریکایی ها تو این کلاس کادیلاک CT4

      فروش IS تو سال ۲۰۲۱: ۲۰ هزار و ۱۶۰
      فروش CT4 تو سال ۲۰۲۱: ۵ هزار و ۸۵۷ عدد

      امتیاز IS350 تو بررسی موتور1 : ۷.۹ از ۱۰
      امتیاز CT4 تو بررسی موتور1 : ۵.۱ از ۱۰

      موافقم 10
      مخالفم 5
      1. ( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪

        ۲۶ مهر ۱۴۰۰
        سوابق: (2724 ديدگاه)

        Ct4 معمولی رو ول کن ، اصلش بلک وینگه که فوق العادس

        موافقم 4
        مخالفم 3
      2. ( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪

        ۲۶ مهر ۱۴۰۰
        سوابق: (2724 ديدگاه)

        بعدش مهم خود ماشینه آمار فروشو ول کنین تا هرچی میشه همش آمار فروش ، isf هم فوق العادس ولی انتظار بیشتری ازش میرفت

        موافقم 3
        مخالفم 2
        1. ( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪

          ۲۶ مهر ۱۴۰۰
          سوابق: (2724 ديدگاه)

          منظورم از انتظار بیشتر قدرت بیشترهدوگرنه ۸ سیلندر تنفس طبیعی حرف نداره

          موافقم 1
          مخالفم 0
      3. A ..... She reminds Me of love ..... A

        ۲۶ مهر ۱۴۰۰
        سوابق: (72 ديدگاه)

        اینقدر اینجام تا حرص بخوری … کامنت هامو ببین دندون هاتو فشار بده!!!!

        موافقم 3
        مخالفم 7
      4. A ..... She reminds Me of love ..... A

        ۲۶ مهر ۱۴۰۰
        سوابق: (72 ديدگاه)

        از ویژگی های ماستنگ که ژاپنی ها ندارن اینه برای هر قشری مدل خاص خودشو داره برای هر سلیقه مدل خاص خودشو داره برای هر بودجه مدل خاص خودشو داره نه یه V8 5 لیتری که فنر بندی نرم داره😂😂

        موافقم 4
        مخالفم 7
        1. آریا+منش

          ۲۶ مهر ۱۴۰۰
          سوابق: (227 ديدگاه)

          بچه بیا پایین سرمون درد گرفت

          موافقم 6
          مخالفم 1
        2. Ninja

          ۲۶ مهر ۱۴۰۰
          سوابق: (1162 ديدگاه)

          تموم شد
          تاثیر گذار بود

          موافقم 3
          مخالفم 0
  4. Mad.z.Max

    ۲۶ مهر ۱۴۰۰
    سوابق: (1839 ديدگاه)

    خیلیم جذاب و دوست داشتنی

    موافقم 4
    مخالفم 0
  5. میثم

    ۲۶ مهر ۱۴۰۰
    سوابق: (3526 ديدگاه)

    جنسیس تو این مدت کم به کجا رسیده که لکسوس برای اینکه ازش جا نمونه براش رقیب می فرسته

    موافقم 6
    مخالفم 9
  6. میثم

    ۲۶ مهر ۱۴۰۰
    سوابق: (3526 ديدگاه)

    فیس این مدل با اینکه همون نسل قبلیه واقعا عالی از‌آب دراومده
    موتور تنفس طبیعی ساخت لکسوس با استهلاک پایین هم که دیگه جای حرفی نمی‌ذاره

    موافقم 6
    مخالفم 1
    1. Mad.z.Max

      ۲۶ مهر ۱۴۰۰
      سوابق: (1839 ديدگاه)

      دقیقا! جی تی ها و سدانهای اسپرت لکسوس خیلی جذابن! مخصوصا با انجین هشت سیلندر!
      البته من فقط آی اس شیش سیلندر سوار شدم، مدل پایین هم بود به نسبته اینا، اما واقعا تجربش جدا از ب ام و و چندتا ماشین روز دیگه ای بود که سوار شده بودم، بینهایت نرم و ساکت، خوراک رانندگی های جاده ای و طولانی :)

      موافقم 4
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا