مازراتی

به‌روزرسانی محصولات مازراتی برای مدل 2022

گریکاله در حال آماده شدن است تا به یکی از مهم‌ترین محصولات مازراتی تبدیل شود اما این شرکت دیگر محصولات خود را هم فراموش نکرده و برای مدل ۲۰۲۲ به‌روزرسانی‌هایی را روی آن‌ها اعمال کرده است. گیبلی، کواتروپورته و لوانته مدل ۲۰۲۲ در تیپ‌ها و تزئینات تغییراتی را تجربه کرده‌اند. آغازکنندهٔ این به‌روزرسانی‌ها ارائهٔ تیپ جدید GT است که شخصیت، جذابیت و ظرافت مازراتی را برجسته می‌کند.

سه محصول مازراتی در این تیپ از تریم کرومی و رینگ‌های ۱۹ یا ۲۰ اینچی آلیاژی بهره می‌برند. در داخل نیز گیبلی GT از تریم تیره، کواتروپورته GT از تریم چوبی و لوانته GT از تریم مشکی پیانو برخوردارند. هر سهٔ این مدل‌های GT به یک پیشرانهٔ ۳ لیتری V6 توئین توربو مجهز هستند که ۳۵۰ اسب بخار قدرت و ۵۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. این موضوع برای کواتروپورته قابل‌توجه است زیرا این سدان فول سایز لوکس حالا از پیشرانهٔ پایهٔ جدیدی برخوردار شده است. پیش‌ازاین، تیپ پایهٔ کواتروپورته S با موتور ۳ لیتری V6 توئین توربو با ۴۳۰ اسب بخار قدرت و ۵۸۰ نیوتن متر گشتاور ارائه می‌شد.

علاوه بر این اما تیپ دیگری بنام مُدنا هم ارائه شده که برای علاقه‌مندان به حال و هوای اسپرت که خواهان ظرافت و پویایی هستند طراحی شده است. به همین دلیل، این تیپ به سپرهای اسپرت‌تر، تریم مشکی‌رنگ و رینگ‌های آلیاژی ۲۰ اینچی مجهز شده است. در داخل هم شاهد تریم تیره در گیبلی و مشکی پیانو در کواتروپورته و لوانته هستیم. حال و هوای اسپرت در زیر کاپوت این تیپ هم ادامه پیدا کرده است زیرا هر سه مدل در تیپ مُدنا به پیشرانهٔ ۳ لیتری V6 توئین توربو با ۴۳۰ اسب بخار قدرت و ۵۸۰ نیوتن متر گشتاور مجهز هستند.

لوانته اما از یک تیپ اضافه بنام مُدنا S هم برخوردار است که از تجهیزات بیشتر و همین‌طور پیشرانهٔ قوی‌تر ۳.۸ لیتری V8 توئین توربو با ۵۵۰ اسب بخار قدرت و ۷۳۰ نیوتن متر گشتاور بهره می‌برد. بالاترین تیپ محصولات مازراتی هم تروفئو است که با کالیپرهای ترمز قرمزرنگ، تریم فیبر کربنی و رینگ‌های ۲۱ یا ۲۲ اینچی، حداکثر پرفورمنس خود را نشان می‌دهد. این نسخه‌ها به لوگوی جدید مازراتی روی کاپوت و همین‌طور نشان نیزهٔ سه شاخ روی ستون C مجهز شده‌اند.

ازجملهٔ دیگر ویژگی‌های قابل‌توجه مدل‌های تروفئوی مازراتی هم می‌توان به صندلی‌های اسپرت چرمی با لوگوی تروفئو روی پشت‌سری‌ها اشاره کرد. هر سه مدل تروفئو به پیشرانهٔ ۳.۸ لیتری V8 توئین توربو مجهز هستند که ۵۸۰ اسب بخار قدرت و ۷۳۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. گیبلی، کواتروپورته و لوانته مدل ۲۰۲۲ هم‌اکنون قابل سفارش هستند اما قیمت آن‌ها هنوز اعلام نشده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۸ دیدگاه‌ها

  1. S

    ۱۱ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (134 ديدگاه)

    واقعا جای گرن توریسمو خالیه

    موافقم 3
    مخالفم 0
  2. زیزیگولو

    ۱۱ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (4444 ديدگاه)

    مازراتی یکی از سمبل شکوه و عظمت طراحی در دنیای خودرو👌

    موافقم 6
    مخالفم 0
    1. زیزیگولو

      ۱۱ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (4444 ديدگاه)

      یکی از سمبل های

      موافقم 2
      مخالفم 0
    2. محمد مختاری آذر

      ۱۱ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (1000 ديدگاه)

      دقیقا واقعا یکی از بهترین های ایتالیایی هستش

      موافقم 3
      مخالفم 0
    3. Reza Waffen SS

      ۱۲ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (5323 ديدگاه)

      ولی حیف که دست کار نشناس افتاده

      موافقم 1
      مخالفم 0
  3. Moein

    ۱۱ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (890 ديدگاه)

    به به
    کسب فیض کردیم صبح جمعه ای😍

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. ممد

    ۱۱ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (53 ديدگاه)

    جسارتا اقای دهقان فکر کنم تلفظ صحیح مزراتی هستش اگه اینطوره لطفا اصلاح کنید

    موافقم 0
    مخالفم 2
  5. mahan

    ۲۰ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (2324 ديدگاه)

    منکه از طراحی های جدیدش خوشم نمیاد و کواتروپورته 2013 رو با 2020 مقایسه کنید منظورمو میگیرید.مازراتی دیگه طراحیش ادمو نمیگیره

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا