مازراتی

اولین تصاویر از نمونه پیش‌تولیدی مازراتی گریکاله

کراس‌اوور کوچک مازراتی گریکاله دیگر یک راز نیست. درحالی‌که پیشتر از این، تصاویر جاسوسی این خودرو در پوشش‌های استتاری دیده شده بود اما اکنون خود مازراتی از یک نسخه پروتوتایپ یا پیش‌تولیدی آن البته با برچسب‌های استتار پرده‌برداری کرد.

این تصاویر مربوط به بازدید جان الکان، رئیس استلانتیس و کارلوس تاوارس، مدیرعامل این کنسرسیوم از کارخانه مازراتی در مودنای ایتالیا می‌باشند. در این بازدید، خط تولید مازراتی MC20 جدید و خطوط رنگ‌آمیزی و آزمایشگاه جدید این شرکت نیز افتتاح شدند. آقای تاوارس همچنین علاوه بر بازدید از آزمایشگاه نوآوری مازراتی، نسخه پیش‌تولیدی از SUV جمع‌وجور جدید گریکاله را هم آزمایش کرد.

اطلاعات ما درباره گریکاله هنوز محدودند. این خودرو همانند پسرعموی خود، آلفا رومئو استلویو، از سیستم انتقال نیروی متعارف درون‌سوز و احتمالاً موتور V6 توئین توربو سود می‌برد. در عین حال مازراتی در حال کار روی یک نسخه تمام الکتریکی از گریکاله است.

از نظر طراحی، گریکاله به برادر بزرگتر خود یعنی لوانته وفادار است و یک نسخه پرفورمنس نیز از آن در دسترس خواهد بود. هنوز تصویری از کابین گریکاله منتشر نشده‌اند اما طبق تصاویر جاسوسی، احتمالاً از یک صفحه نمایشگر اطلاعات و سرگرمی شناور استفاده خواهد شد. معرفی رسمی گریکاله در اواخر سال میلادی جاری انجام خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

‫۱۹ دیدگاه‌ها

  1. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

    ۷ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (4617 ديدگاه)

    باید معرفی بشه تا نظر داد،الان پشت اون استتار من خیلی جزییاتی نمی‌بینم…

    موافقم 1
    مخالفم 0
  2. مهزیار

    ۷ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (441 ديدگاه)

    این چه سمی بود من دیدم

    موافقم 1
    مخالفم 1
  3. Amir

    ۷ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (121 ديدگاه)

    حس می کنم شبیه mc20 باشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. Reza

    ۷ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (5323 ديدگاه)

    خوشم نیومد ( نظر شخصیم )

    موافقم 4
    مخالفم 1
    1. Mad.z.Max

      ۷ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (1839 ديدگاه)

      نظر عمومی بنده ولی با شما متفاوته

      موافقم 1
      مخالفم 0
      1. Reza

        ۷ خرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (5323 ديدگاه)

        از نظر من لوانته زیباتر از این نسخس

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Mad.z.Max

          ۷ خرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (1839 ديدگاه)

          آخه اینم که هنوز رونمایی نشده، اون عکس آخری رندره، واقعی نیس..

          موافقم 0
          مخالفم 0
  5. net

    ۷ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (3063 ديدگاه)

    مازراتی ۱۵ سالی یکبار یه کم زبان طراحی ماشیناشو تغییر میده.چرا مازراتی یه کم طراحی داخلی و بیرونی ماشیناشو به روز نمیکنه؟

    موافقم 1
    مخالفم 0
  6. King 918

    ۷ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (2493 ديدگاه)

    مگه مازراتی هنوز فعالیت میکنه؟

    موافقم 0
    مخالفم 3
  7. زیزیگولو

    ۷ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (4456 ديدگاه)

    برندای آلفارومئو و مازراتی بنیان‌ گذارای صنعت خودروسازی ایتالیا هستن چون هر دوتا کمپانی بیشتر از یه قرن سابقه دارن ولی باوجود فرازو نشیبای زیاد همچنان به ریشه ‌های خودشون پایبند موندن ….. ماشینای آلفارومئو و مازراتی سریعو لوکسو خاص هستنو همیشه هم به‌ دلیل طراحی زیبا تو نگاه اول جلب توجه کردن

    موافقم 1
    مخالفم 0
  8. mahan

    ۷ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (2324 ديدگاه)

    باید معرفی بشه تا نظر داد ولی حسمو میگم چراغهای جلوش زیادی کوچیکه و خشم نداره و ماشین رو خنگ کرده و با جلوپنجره و هواکش بزرگ هارمونی نداره.از طرفی هم این جلو پنجره و هواکش به این بزرگی روی این ماشین نمیخوره زیادی بزرگه!بنظرم بیشتر نیاز به یک کراس اور بزرگتر از لوانته داره تا کوچکتر!

    موافقم 1
    مخالفم 1
    1. [AMIN_TROFEO]

      ۷ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (2098 ديدگاه)

      مقداری از چراغ جلو پوشیده شده

      موافقم 0
      مخالفم 0
  9. یوسف

    ۷ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (740 ديدگاه)

    امیدوارم شبیه رندر (آخرین عکس) نباشه چون شبیه جگوار E- PACE شده.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

      ۷ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (4617 ديدگاه)

      همون epaceهم کلا از روی فورد پوما اسکی رفتن…

      موافقم 1
      مخالفم 0
  10. امیر

    ۷ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (606 ديدگاه)

    باید معرفی بشه الان که چیزی نمی تونیم بگیم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. (Saeed(peugeot

    ۷ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (396 ديدگاه)

    تاوارس مازراتی و به جایگاه اصلیش برمیگردونه….

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. Hamid

    ۷ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (2442 ديدگاه)

    طراحی داخلی تموم مازراتی ها نیاز به بروز رسانی خیلی زیادی داره … منم بودم نمیخریدم!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. یانکی

      ۷ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (2354 ديدگاه)

      این هم یه شکست دیگه میشه برا شاخهای ایتالیایی.همونجور که تو پست قبل خوندید داج مشتریهاش به سرعت داره زیاد میشه و جونترینها هم هستند در حالی که فقط یه سدان یه کوپه و یه شاسی بلند داره که هر سه هم سن زیادی دارن ولی همین سه تا اندازه کل شاخهای ایتالیایی میفروشن.اگر جایه لوانته و این نسل جدید داج جورنی و دورانگو و یه کراس اور دیگه به همراه نسل جدید چلنجر چارجر و وایپر ارائه میشد داج به راحتی تو فروش از مرز یک ملیون رد میشد.حالا ببینید که mc20 چه فاجعه ای تو فروش بشه.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Hamid

        ۷ خرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (2442 ديدگاه)

        والا فلسفه مازراتی و لوکس ساز ها با داج فرق داره …
        خب داج پرطرفدار تره ، ماشیناش ارزون تره و بهتر میفروشه!
        خودمم دوست دارم یه هلکت داشته باشم!

        موافقم 0
        مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا