اسمارتمتفرقه

آفرودبازی با اسمارت فورتو!

زمانی که بحث عملی بودن پیش آید، تنها گزینه‌ای که به فکر نمی‌رسد اسمارت فورتو است، اما صبر کنید! معنی سخن این نیست که اسمارت خصوصیت‌های مفیدی ندارد.

SMART-FORTWO-OFF-ROAD-UKRAINE
اسمارت کوچک است، ظاهر شیکی داشته و به‌صورت باورنکردنی‌ای شعاع گردش کوچکی دارد و پارک کردنش نیز بسیار آسان است که در شهرهای شلوغ بسیار کاربردی است. نسخه‌ای که بیشتر چشم‌ها را می‌رباید مربوط به برابوس است که عملکرد بالاتری را نشان می‌دهد.

Smart-Fortwo-Off-road
عشق و علاقه محدودیتی نمی‌شناسد و وقتی‌که حساب بانکی شخص را حمایت کند، آسمان کلید محدودیت خواهد بود! همان‌طوری که یک مرد اوکراینی با تبدیل نسل قبلی اسمارت دیزل خود به یک آفرودر این موضوع را ثابت کرده است. این مرد ۲۹ ساله با استفاده از قطعات فولکس‌واگن، هوندا و میتسوبیشی، آفرودر خود را خلق کرده است.

Smart Fortwo Offroad
ارتفاع خودرو افزایش یافته و سیستم تعلیق با امکان تغییر ارتفاع به همراه لاستیک‌های مناسب همه نوع زمین وجود دارد. اما آیا همه‌ی این‌ها برای ساخت خودروی آفرود کافی است؟ خب خیلی صحبت نمی‌کنیم و توجه شما را به دیدن ویدئوی این خودرو جلب می‌نماییم. [دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. فورد

    ۲۸ فروردین ۱۳۹۵
    سوابق: (853 ديدگاه)

    خیلی باحال شده الان تو ایران بود به علت تغییر وضعیت خودرو توقیف میشد بدلیل افزایش ارتفاع تغییر سپر تغییر لاستیک شیشه دودی پرچسب روی در ب خودرو و سوراخ کردن کاپوت

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. بهنام طیبی

    ۲۸ فروردین ۱۳۹۵
    سوابق: (4433 ديدگاه)

    توروخدا نگاه کن دعوا داره وحشی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. احمد باقری

    ۲۹ فروردین ۱۳۹۵
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    عجب کارهایی می کنن، هر فکری رو به مرحله عمل دی میارن.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. یاسین

    ۲۹ فروردین ۱۳۹۵
    سوابق: (91 ديدگاه)

    سلام.الحق و الانصاف که میگن انسان تحت تابع محیطش هس!راس میگن!آره خب این اوکراین کشوری هس که بیشتر جاهاش رو گل و لای و آبهای راکد و مرداب تشکیل میده.پس طبیعتا نیاز به آفرود داری!اما خوب اسمارت آفرود دیگه واقعا غیر قابل پیشبینی بود البته هر خودرویی اونجا باید آفرودش کرد.در هر صورت امیدواریم روزی ما هم محصولات ملی مان در صعودی بی سقوط ببینیم.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا