متفرقه

انجمن های خودرو سایت پدال

نسخه آزمایشی انجمن (فروم) خودرو و سایر وسایل نقلیه در سایت پدال راه اندازی گردید.

در این انجمن و تالارهای متنوع آن خواهید توانست که موضوعات مختلفی از جمله مباحث مربوط به خودروهای مختلف، مشاوره خرید، پیشنهادات، مسائل فنی و تخصصی، مباحث مربوط به تیونینگ و هر گونه پرسش و مطلبی در رابطه با خودرو و سایر وسایل نقلیه را پی گیری نمایید.

امکان عضویت و ارسال مطلب یا سوال به آسانی مقدور می باشد. همچنین می توانید به سایر مباحث مطرح شده نیز پاسخ خود را ارسال و منتشر نمایید.

انجمن تخصصی خودرو پدال، اولین یا تنها انجمن تخصصی خودرو به زبان فارسی نیست و پیش از این انجمنهای زیاد و حتی خوبی در این عرصه وارد گردیده اند. با این حال امیدواریم این انجمن تبدیل به بهترین و محبوبترین فروم تخصصی ایران تبدیل گردد. امیدواریم این سرویس جدید مورد استفاده شما قرار گیرد.

توجه: انجمن تخصصی پدال هماکنون در مرحله بتا (آزمایشی) قرار دارد و تا تکمیل مطالب و عضوگیری وسیع چند ماهی را در این حالت باقی خواهد ماند. خواهشمندیم با عضویت و ارسال مطالب در غنی شدن و کامل شدن سریعتر آن با ما همکاری نمایید. پیشاپیش حضورتان را ارج می نهیم.

ورود به انجمن

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. رضا ... فقط مرسدس بنز

    ۸ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (2283 ديدگاه)

    خوبه!خیلی هم خوبه!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. سعید

    ۲ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (1484 ديدگاه)

    کمی تا حدودی خوبه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا