متفرقه

ساخت بزرگ‌ترین تأسیسات باتری اروپا توسط LG

LG Chem در نظر دارد بزرگ‌ترین کارخانه ساخت باتری لیتیوم-یون را سال آینده در اروپا تأسیس نماید. این تأسیسات برای پاسخگویی به رشد روزافزون تقاضای خودروهای الکتریکی ساخته خواهد شد.


رویترز گزارش داده که این کارخانه در لهستان و نزدیک شهر Wroclaw واقع خواهد شد. این کمپانی کره‌ای مبلغ ۱.۶۳ میلیارد دلاری را برای ساخت این کارخانه سرمایه‌گذاری خواهد کرد.

2017 Chevrolet Bolt EV battery system
LG Chem در بیانیه‌ای که هفته پیش منتشر شد گفت که تأسیسات مورد بحث ظرفیت تولید سالانه ۱۰۰ هزار مجموعه باتری را خواهد داشت و محصولات خود را به برخی از خودروسازان بزرگ ارائه خواهد نمود.


معاون این کمپانی می‌گوید:

LG Chem لهستان را به عنوان رقابتی‌ترین مکان برای تولید باتری‌ها و برآورده کردن نیازهای خودروسازان اروپایی و جهانی انتخاب کرده است.

زمانی که تولید باتری‌ها در این کارخانه شروع شود، مواد لیتیومی و دیگر پیش‌نیازها از آسیا وارد لهستان خواهند شد. البته LG Chem می‌خواهد نهایتاً از تأمین کنندگان لهستانی برای به دست آوردن این مواد استفاده کند.


علیرغم مطرح شدن به عنوان بزرگ‌ترین تأسیسات ساخت باتری در اروپا، این کارخانه در مقایسه با گیگا فاکتوری تسلا در مرتبه پایین‌تری قرار خواهد گرفت. رویترز تخمین می‌زند که تأسیسات LG Chem تنها ۱۰ درصد ظرفیت تولید گیگا فاکتوری را خواهد داشت.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. Amir Schumacher

    ۲۶ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    .
    وقتی میگه رقابتی ترین یعنی قراره محصولاتش از همه ی رقبا ارزان‌تر باشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. گیجو ویج توی دایره میچرخم مثه پرگار(LAST VIPER)

    ۲۶ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (589 ديدگاه)

    یعنی تسلا اینقدر گردن کلفته؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. امیرعارف

    ۲۶ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (876 ديدگاه)

    مواد اولیه را از آسیا ببرند لهستان و باطری تولید کنند. توجه به این مطلب خیلی تامل برانگیز برای مدیرانی هست که فقط ادعای پیشرفت را شعار میدهند

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا