متفرقه

بیچ باگی جدید موک برای تعطیلات

موک با چهره‌ای کلاسیک و ارتقای تجهیزات، بازگشت دوباره‌ای به بازار داشته است. بیچ باگی‌های موک بدنه‌ای فولادی دارند، از یک سقف نرم جمع‌شونده بهره می‌برند و چهار سرنشین می‌توانند در آن جای بگیرند. در حالی که صندلی‌های استاندارد از جنس پلاستیک سخت ساخته شده‌اند، روکش‌ صندلی‌ها به عنوان یک آپشن از طرف صندلی‌ها ارائه شده است. سایر گزینه‌های سفارشی در قالب رنگ‌آمیزی بدنه، جلوپنجره و کاپوت در اختیار مشتری قرار می‌گیرد.


پیشرانه این وسیله توسط یک موتور یک لیتری چهار سیلندر ردیفی تأمین می‌شود که قدرتی معادل ۵۰ اسب‌بخار به همراه دارد و گشتاور خروجی‌اش به ۱۲۶ نیوتن‌متر می‌رسد. مشتریان از بین گیربکس‌های ۵ سرعته دستی یا اتوماتیک، می‌توانند نحوه انتقال قدرت پیشرانه به چرخ‌های جلو را انتخاب کنند. حداکثر سرعت نیز برابر ۱۰۹ کیلومتر بر ساعت است.


سیستم تعلیق جلو متشکل از استرات‌های «مک‌فرسون» است و این در حالی است که بازوهای طولی برای تعلیق عقب مورد استفاده قرار گرفته‌اند. ضمن اینکه دیسک‌های «وکیوم» در جلو و ترمزهای طبلکی در عقب، نیروی متوقف‌کننده را تشکیل می‌دهند. سیستم فرمان استاندارد موک به صورت هیدرولیک است، امّا در همین حال، خبری از سیستم‌هایی مانند کنترل پایداری یا ABS نخواهد بود.

مطابق معیارهای خودروسازی مدرن، تجهیزات بسیار اندکی در بیچ‌باگی موک به کار رفته است. چراغ‌های جلو، راهنماها و چراغ‌های عقب، همگی محصولی از Hella هستند. تجهیزات راحتی نیز به یک رادیو، یک اسپیکر و کمربندهای ایمنی برای سرنشینان محدود شده است. جالب اینکه هر کدام از این خودروها مجهّز به یک کیت اضطراری جاده‌ها و جک است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

مسعود انیس حسینی

مسعود انیس حسینی، مترجم اخبار و مطالب در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. CNA

    ۱۹ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (235 ديدگاه)

    آقا اطلاعات زیادی از بیچ باگی ندارم
    ولی این ظاهرش اصلاً به بیچ باگی نمیخوره زیاد
    چرخاش خیلی کوچیکن ارتفاعشم خیلی پایینه
    بیشتر شبیهه یه مینی جیپه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. amir

      ۱۹ خرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      .
      “بیچ باگی” یا ” دون باگی” دقیقا همینی هست که در این تصاویر میبینی.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. Mercede kaviani

    ۲۱ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (551 ديدگاه)

    با سلام به دوست بسیار عزیز مسعود انیس حسینی
    وتشکر بی کران از مطلب بی نهایت عالی شما
    کاش کمپانی های بیشتری تحت لیسانس کمپانی مادر به تولید مدل های کلاسیک می پرداختند
    با تشکر دوستدار شما مرسده کاویانی

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا