متفرقه

تبدیل گوشی هوشمند به سیستم اطلاعات سرگرمی!

سیستم‌های اطلاعات سرگرمی این روزها مدرن‌تر از هر زمان دیگری شده‌اند. این سیستم‌ها از نمونه‌های آنالوگ سال‌های پیش که فضای زیادی را در کابین اشغال می‌کردند به سیستم‌هایی فوق‌العاده پیشرفته تبدیل شده‌اند و دارای صفحات لمسی و بزرگی می‌باشند. برخی سیستم‌های اطلاعات سرگرمی همچون سیستم MBUX مرسدس بنز حتی با پشت آمپرها هماهنگ شده و در کل داشبورد گسترش یافته است.


در واقع سیستم‌های اطلاعات سرگرمی روز به روز پیشرفته‌تر می‌شوند و اگر خودرویی قدیمی دارید و می‌خواهید سیستم آن را به روز کنید با مشکل مواجه خواهید شد.


البته پایونیر که یکی از کمپانی‌های خوش‌نام در بخش صوتی و تصویری می‌باشد این مشکل را حل کرده است. هد یونیت SPH-10BT این کمپانی اگرچه فاقد صفحه‌نمایش بزرگی است اما دارای درگاه گوشی هوشمند است که به شماره اجازه می‌دهد از آیفون یا گوشی اندرویدی خود به عنوان صفحه‌نمایش هد یونیت یاد شده استفاده کنید.

SPH-10BT از بلوتوث برای ارتباط گوشی هوشمند یا هد یونیت استفاده کرده و بنابراین نیازی به کابل‌های ارتباطی زیاد نیست مگر اینکه بخواهید گوشی‌تان را شارژ کنید.


جدای از ارتباط و یکپارچگی با گوشی هوشمند به عنوان صفحه‌نمایش، یک کنترل صوتی نیز وجود دارد که اجازه‌ی برقراری تماس هندزفری و حتی خواندن پیام‌ها بدون نیاز به نگاه کردن به صفحه‌نمایش را می‌دهد. شما همچنین می‌توانید تنها با لمس یک دکمه به برنامه‌های موردعلاقه‌ی خود دسترسی داشته باشید. نهایتاً باید گفت هد یونیت SPH-100BT پایونیر آماده‌ی ارتباط با حسگرهای پارک جداگانه است بنابراین در صفحه‌نمایش می‌توان هشدارهای آن را مشاهده کرد.

واقعاً ایده‌ی جذابی است نه؟ حالا نیازی نیست که خودروی قدیمی خود را تنها به خاطر عدم وجود سیستم‌های اطلاعات سرگرمی نوین بفروشید.

این هد یونیت جدید پایونیر از ماه فوریه و با قیمت ۱۵۰ دلار عرضه خواهد شد.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. King918

    ۲۴ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (2493 ديدگاه)

    من این طوری خوشم نمیاد. دوست دارم ماشین خودش یه سیستم سرگرمی اطلاعاتی خوب و سریع و بزرگ و بدون لگ داشته باشه و موقعی که ماشین رو روشن میکنی لوگوی خودرو توی اون ظاهر بشه ??

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا