متفرقه

توالت سیار در خودروی کیم جونگ اون!

پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک‌های جهان از خودروی مخصوص به خود استفاده می‌کند اما به نظر می‌رسد رهبر کره شمالی کیم جونگ اون از این نظر خاص‌تر بوده و در خودروی خود ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد!


روزنامه واشنگتن‌پست دیدار تاریخی رهبران دو کره را پوشش وسیعی داده و البته به یک موضوع جالب درباره کیم جونگ اون نیز اشاره داشته است.

بنا به گفته لی یون کئول که پیش از ترک سمت خود یکی از کارکنان گارد فرماندهی کره شمالی بوده، رهبر این کشور یک توالت شخصی داشته که در زمان سفرها نیز همراه او بوده است! این فرد می‌گوید توالت سیار و شخصی اون تنها برای سهولت و راحتی نبوده بلکه مدفوع او حاوی اطلاعاتی درباره سلامتی‌اش بوده بنابراین همراهان او نمی‌توانند این موضوع را نادیده بگیرند!

چیز زیادی درباره این توالت سیار نمی‌دانیم اما ظاهراً در خودروی کیم جونگ اون نصب شده است. اگرچه تمامی اطلاعات منتشر شده درباره کیم جونگ اون می‌تواند با اغراق زیادی همراه باشد و شاید درباره توالت سیار او نیز به خبرها شاخ و برگ زیادی داده شده باشد اما قبلاً و در سال ۲۰۱۵ خبرهایی از این دست منتشر شده بود.

شایعه شده کیم جونگ اون تنها فردی است که اجازه استفاده از این توالت را داشته و هر فردی که به استفاده از این آن فکر می‌کند بهتر است دوباره فکر کند زیرا رهبر کره شمالی علاقه زیادی به افراد خائن و فضول ندارد!

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. Genius

    ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (1237 ديدگاه)

    هرچقدر هم دیکتاتور مآب باشه همین که بالاخره پس از نیم قرن دست از حماقت کشید و فهمید تامین رفاه و آرامش و آسایش مردم مهمترین سلاح هر کشوریه و صدبرابر بمب اتم امنیت ایجاد میکنه باعث میشه من تاحدودی بهش احترام بذارم.خدا میدونه اگر دو کره دست از خصومت بکشند و متحد بشن چه قدرت اقتصادی نوظهوری بدنیا خواهد آمد

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. محمدرضا

      ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷
      سوابق: (211 ديدگاه)

      موافقم باهات البته چین و روسیه دو کشور هم مرز با کره شمالی قطعا سنگ اندازی می کنند ..

      موافقم 1
      مخالفم 0
  2. MEHRAN

    ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (32 ديدگاه)

    به هیچ عنوان نمیشه با بمب اتمی و مناقشه نظامی موافق بود
    ولی کشوری که کشته هاش در جنگ جهانی بیشتر از مجموع کشته های امریکا و خیلی کشورهای دیگه بود امروز به قدرت نظامی رسیده که کسی جرات تعرض رو بش نداره
    ایکاش همه جا صلح پایدار با احترام متقابل بوجود بیاد

    موافقم 1
    مخالفم 0
  3. Khosrow

    ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (2283 ديدگاه)

    خیلی باهاش حال میکنم / وجود همچین کسانی تو دنیای سیاست لازمه / امریکا طرفدار کشورهای مصرف کننده صرف هست / تمام اتفاق های خاور میانه سالهاست مهندسی میشه / امریکا نه منو میشناسه نه شمارو / به ما که نمیرسه ولی این منطقه تا همیشه همین خواهد بود / اقای اون یه به یسارم ه خاصی تو وجودشه ..

    موافقم 0
    مخالفم 1
  4. M3csl

    ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (126 ديدگاه)

    بیچاره مرسدس،،،

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا