متفرقه

جوراب‌های جذاب برای ماشین بازها!

تاکنون انواع و اقسام لوازم جانبی و وسایل مربوط به دنیای خودرو را خدمت شما عزیزان معرفی کرده‌ایم اما این بار قضیه کمی فرق می‌کند چراکه جوراب‌هایی با طرح باب میل ماشین بازها به بازار آمده است!


این جوراب‌های جذاب محصول کمپانی Heel Tread می‌باشند. بله می‌توان به نزدیک‌ترین فروشگاه لباس زیر مراجعه کرد و این جوراب‌ها را خریداری نمود. حتی برخی از این جوراب‌ها دارای لوگوی خودروسازان روی خود هستند. ما این جوراب‌های ویژه را دوست داریم چراکه طراحی آن‌ها و البته ارتباطشان با خودروسازان و خودروها کاملاً خلاقانه و جالب است. جوراب‌های مرتبط با فورد GT40، پورشه ۹۱۱ و ب‌ام‌و M3 E30 از جمله کارهای این شرکت هستند و البته باید به جوراب‌های هماهنگ با کابین فولکس‌واگن گلف GTI هم اشاره کنیم.


Heel Tread لیست قابل‌توجهی از جوراب‌ها را ارائه می‌کند. نگاهی سریع به وب‌سایت این شرکت نشان دهنده‌ی بخش‌های مختلف از جوراب‌های مختص طرفداران رالی گرفته تا سدان های آلمانی و البته خودروهای عضلانی آمریکایی می‌باشد. موستانگ النور واقعاً با آن نوارهای مشکی دلربا به نظر می‌رسد اما باید بپرسیم که جوراب‌های چلنجر دیمن کجاست؟ خوشبختانه در دور بعدی تولید هم این جوراب‌ها عرضه خواهند شد.

جنس اصلی جوراب‌ها از کتان بوده و با روش بافندگی بدون درز تولید می‌شوند. ما خیلی از این روش آگاهی نداریم اما افرادی که از جوراب‌ها استفاده کرده‌اند احساس بسیار خوب و راحتی داشته‌اند.

قیمت یک جفت جوراب Heel Tread حدود ۱۲ دلار بوده و شرکت می‌گوید سفارش‌های بیش از سه جفت را بدون دریافت هزینه به آدرس خریدار پست می‌کند. این جوراب‌ها می‌توانند هدیه‌ای منحصربه‌فرد برای طرفدارانی باشند که قبلاً کلکسیون کاملی از تی‌شرت‌ها و کلاه‌های برند دارند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. نوید جهرمی

    ۵ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (3691 ديدگاه)

    بالاخره یه جوراب خوب برای روز پدر پیدا شد :)

    موافقم 1
    مخالفم 0
  2. محمد

    ۷ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (1433 ديدگاه)

    ایده جوراب جالب بود
    یعنی بازاریابی برندهای خارجی در حدیه که از کوچکترین پتانسیل برای جلب توجه مخاطبان و خریداران استفاده میکنن

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا