متفرقه

جکی چان و رقابت‌های ۲۴ ساعته لمانز

این بازیگر مشهور هنگ‌کنگی، آخرین ستاره هالیوودی، پس از هنرپیشه‌های شاخصی چون «استیو مک‌کوئین»، «پل نیومن» و اخیراً «پاتریک دمپسی» است که در مسابقات ۲۴ ساعته لمانز شرکت جسته است. «جکی چان» به‌تازگی اعلام کرده که تیمش با عنوان « BAXI DC ریسینگ» در یکی از مشهورترین رقابت‌های استقامتی دنیای اتومبیلرانی حضور خواهد داشت.

Jackie-Chan
این در حالی است که تیم «چان» در سال گذشته با استفاده از راننده‌هایی چون هو-پین تانگ (Ho-Pin Tung)، دیوید چِنگ (David Cheng) که خودش یکی از مالکان تیم محسوب می‌شود و همین‌طور، توماس لوران (Thomas Laurent) فرانسوی به مقام نخست کلاس LMP3 سری لمانز آسیایی دست یافته است.

wcf-movie-star-jackie-chan-becomes-le-mans-team-owner-2016-lmp3-champions-david-cheng-ho-p

jackie-chan_24-hours-le-mans
برای مسابقات ۲۴ ساعته لمانز، این تیم به دسته LMP2 کوچ خواهد کرد و با یک خودروی آلپاین A460-نیسان تحت نام «اسپارکل رول گروپ- جکی چان DC ریسینگ» شرکت خواهد داشت. «چان» با هیجان خاصی، در این باره می‌گوید:

پس از نمایش عالی تیم‌مان در سری لمانز آسیایی، خوشحالم که امتیاز شرکت در رقابت‌های WEC و البته، هشتاد و چهارمین مسابقات ۲۴ ساعته لمانز را در اختیار داریم. من همیشه از موتور اسپورت و رشد رانندگان چینی حمایت خواهم کرد و بر همین اساس، با همکاری «دیوید چنگ»، این تیم را ساخته‌ام. به دنبال این هستم که با حضور در مسابقات امسال ۲۴ ساعته لمانز، شخصاً از تیمم و رانندگان هم‌وطنم، «دیوید چنگ» و «هو-پین تانگ» حمایت کنم.

Movie star Jackie Chan becomes Le Mans team owner

24 Hours of Le Mans
«دیوید چنگ» و «هو-پین تانگ» به عنوان دو راننده این تیم قطعی شده‌اند و احتمالاً به همین زودی‌ها، راننده سوم نیز معرفی خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مسعود انیس حسینی

مسعود انیس حسینی، مترجم اخبار و مطالب در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۷ دیدگاه‌ها

  1. Hamid

    ۲۷ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (1198 ديدگاه)

    هیچ وقت کسی جای استیو مک کویین رو تو سینما نخواهد گرفت. پل نیومن هم که نیاز به تعریف نداره. تقریبا همه ی فیلمهای جکی چان موفق بوده.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. بنتلی

    ۲۷ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (1626 ديدگاه)

    ببخشید ربطی ب موضوع نداره،ی خبر برا دوستداران آلفارومئو،آلفا رومئو قراره دوباره به ‏F1برگرده!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. احسان ارسنالی

    ۲۷ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (1895 ديدگاه)

    خوش به حالش

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. علي

    ۲۷ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (969 ديدگاه)

    جکی چان بیاد تو مسابقه باید اسم ٢۴ ساعت لمانز به ٢۴ ساعت خنده دار لمانز تغییر کنه.خداوند بابا بزرگ جکی چانو رحمت کنه هم کلاسیه بابای چارلی چاپلین تو لندن بود.?

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. Nissan...Japan

    ۲۷ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (208 ديدگاه)

    خب در اینکه جکی یکی از بهترین و دوست داشتنی ترین ستارگان سینما و یکی از اساتید بزرگ دنیای رزمیه شکی نیس من شخصا خیلی دوسش دارم امیدوارم که تو این راه موفق بشه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. احمد باقری

    ۲۷ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    هنرپیشه خیلی باحالی بود.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. moein

    ۲۷ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (856 ديدگاه)

    دارندگی و برازندگی

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا