متفرقه

ورود خودروهای خودران به خیابان‌های نیویورک در سال 2018

این احتمال وجود دارد که خودروهای خودران در سال آینده وارد خیابان‌های نیویورک شوند.

new-york-self-driving-cars-4
اگرچه که احتمال اجازه‌ی جولان خودروهای خودران در خیابان‌های این ایالت در آینده‌ی نزدیک کم است اما اخیراً قانون‌گذاران قانون‌های مربوط به آن را به عنوان بخشی از بودجه‌ی سالانه تصویب کرده‌اند که این امر به کمپانی‌ها اجازه می‌دهد تا بتوانند خودروهای بدون راننده را در سال ۲۰۱۸ به خیابان‌های نیویورک بیاورند و تست کنند.

new-york-self-driving-cars-5
دلیل اصلی اینکه چرا کمپانی‌های توسعه دهنده‌ی تکنولوژی‌های خودران اجازه ندارند این تکنولوژی را در نیویورک گسترش دهند، به خاطر قانون ۴۵ ساله‌ای است که راننده‌ها را مجبور می‌سازد تا در تمامی زمان‌ها حداقل یک دست خود را روی فرمان نگه‌دارند. هرچند، تغییراتی در طول زمان به‌صورت موقتی اجرای این قانون را متوقف کرده‌اند.

new-york-self-driving-cars-1
انجمن نمایندگی‌های خودروی نیویورک GNYADA که نمایشگاه خودروی این ایالت را اداره می‌کند گفته که به‌صورت نزدیکی با فرماندار نیویورک کار می‌کند تا اجازه‌ی تست خودروهای خودران در این ایالت را از او بگیرد.

new-york-self-driving-cars-2
رئیس GNYADA گفته است:

دخالت ما در این موضوع واقعاً شروع شده است زیرا ما شروع به برنامه‌ریزی برگزاری اجلاس حمل‌ونقل در نمایشگاه نیویورک امسال کرده‌ایم و فهمیده‌ایم که قادر نخواهیم بود تا نمایش‌های تمام‌وقت خودروهای خودران برای فرمانداری و رسانه‌ها داشته باشیم. این موضوع جالب نیست. نگاه کل دنیا به نیویورک است زیرا نیویورک مکانی برای آغاز گرایش‌ها و اخبار بوده اما هنوز تدارکی برای تست این تکنولوژی بسیار مهم در خیابان‌های این ایالت مشهور دیده نشده است.

new-york-self-driving-cars-6

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. پرسپولیس

    ۲۶ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (260 ديدگاه)

    به دست ماهواره پردازش گرهوشمندبیافته شایدتلفات هم نباشه اصلا شاید روزگاری بیادمرگ تصادفی وجودنداشته باشدبرای همیشه وبعدهاتوکتاب وفیلمها ببینند وبخوانندمرگ باتصادف امیدوارم اینجورباشه سپاس ازشماشاهین پرکارسایت

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. خسرو

    ۲۶ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (2283 ديدگاه)

    اینکه پر از ایراده و درد-اور به کنار/ اگر ماشین رو ادرس بدن و کسی اصلا تو ماشین نشینه چقدر میشه انتحار- قاچاق- جرم و … انجام داد؟ واگرهک کنن که فاجعه هست ..

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا