متفرقه

سرمایه 300 میلیون دلاری سامسونگ برای توسعه تکنولوژی خودران

سامسونگ سرمایه‌گذاری ۳۰۰ میلیون دلاری برای توسعه بیشتر تکنولوژی‌های خودران را اعلام کرد.


این کمپانی بزرگ در بیانیه‌ای تصریح کرد واحد تجاری جدیدی را در داخل تأسیسات صوتی هارمن تأسیس خواهد کرد که اقدام به ساخت یک پلتفرم می‌کند. خودروسازان می‌توانند از این پلتفرم برای سیستم‌های اطلاعات سرگرمی و توانایی‌های خودران سود ببرند.


به عنوان بخشی از سرمایه‌گذاری سنگین روی تکنولوژی خودران، سامسونگ حدود ۹۰ میلیون دلار را به TTTech تزریق خواهد کرد. TTTech یک شرکت اتریشی توسعه دهنده پلتفرم‌ها و نرم‌افزار ایمنی برای خودروهای ارتباطی است.


مدیر ارشد سامسونگ به همراه مدیر هارمن در طی بیانیه‌ای گفتند:

در خلال این دوره دگرگونی صنعت خودرو، ما از ایفای نقش پیشرو در حمایت و فرم دهی آینده خودروهای هوشمندتر و ارتباطی‌تر هیجان‌زده هستیم.

او گفت:

واحد تجاری خودران/ADAS و سرمایه‌گذاری در این بخش نشان دهنده تعهد سامسونگ به ارزش‌های خلاقیت باز و همکاری است. ما با همکاری استارت آپ ها باعث خواهیم شد خودروها لذت‌بخش‌تر، ایمن‌تر و جذاب‌تر شوند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. ایلیا

    ۲۶ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (731 ديدگاه)

    هر کشور و هر شرکتی داره در حد توان خودش برای بهتر کردن زندگی بشر تلاش و هزینه میکنه ،ما کجاب کاریم؟ کی میخوایم به بشریت خدمتی بکنیم؟ یعنی روز میرسه که مردم جهان خبری در مورد کمک ما به بهتر کردن زندگی انسان ها بخونن و ما رو تحسین کنن؟ یا همیشه مصرف کننده هایی مزاحم و پرادعا باقی میمونیم؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. محمد

      ۲۶ شهریور ۱۳۹۶
      سوابق: (1486 ديدگاه)

      دادا یه زمانی ماهم تو این راه بودیم اون زمان که سامسونگ تازه داشت جون میگرفت شرکت ارج ما داشت به همه ی کشورهای اطراف لوازم خانگی و کارگاهی میفرستاد هولدینگ هایی مثل ایران ناسیونال همزمان تو بخش خودرو لوازم صنعتی و خدماتی مثل فروشگاه زنجیره ای کوروش ورود پیدا کرده بودند اما پیشرفت سریع باعث شد مردم نمک بخورن و نمک دون بشکنن و علاوه بر خودشون زندگی نسلای بعدشون رو هم تباه کنن و بدتر از اون ایرانی که میتونست به پیشرفت علمی بشر کمک خارق العاده ای بکنه رو به تباهی بکششونن

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. کیانوش

        ۲۰ آذر ۱۴۰۱
        سوابق: (788 ديدگاه)

        حتی جامعه روشنفکری اون زکان که متاسفانه کاملا تحت تاثیر روسیه بودن هر گونه صنعتی و کارخونه ای رو تو جبهه کاپیتالیسم میدیدن که هدفشون استعمار ایران بعد انقلابم که همه میگفتن کا خونه های خصچصی باید دولتی بشن تهش نه دولتی شدن و نه خصوصی موندن صنایع مهم

        موافقم 0
        مخالفم 0
  2. sunmartin

    ۲۶ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (1919 ديدگاه)

    دکتر حسابی گفت :
    اوضاع قارشمیش تر از اونیه که فکر میکنی برن سن اینچ و دبگر هیچ

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا