متفرقه

شهر غیرواقعی اوبر برای تست خودروهای خودران

غول سرویس اشتراک خودرویی اوبر به منظور تست خودروهای خودران خود شهری غیرواقعی ایجاد کرده است.


این شهر که در پیتسبورگ بنا شده و ALMONO نام گرفته ترکیبی از جاده‌ها، بخش‌های پیچیده، خودروهای غیرواقعی و عابران پیاده غیرقابل‌پیش‌بینی می‌باشد. تمامی این موارد برای تست نرم‌افزار خودروهای خودران اوبر طراحی شده‌اند.


ALMONO در حال حاضر مساحت ۱۰۲۲ مترمربعی داشته و اوبر می‌خواهد این مقدار را به بیش از دو برابر افزایش دهد. از جمله چالش‌برانگیزترین بخش‌های این شهر می‌توان به عابران پیاده غیرواقعی‌ای اشاره کرد که می‌توانند به‌صورت غیر منتظره‌ای از خیابان عبور کرده و شرایط خطرناکی را برای رانندگی ایجاد نمایند. اوبر می‌گوید سناریوهای پیچیده‌تری را نسبت به شرایطی یک خودروی خودران در خیابان خواهد داشت طراحی می‌کند.


یکی از مدیران اوبر می‌گوید:

ما موانعی داریم که جابجا شده و می‌توانند در جلوی خودرو از خیابان رد شوند. ما خودروهایی داریم که می‌توانند بر محیط اطراف خود متمرکز شوند. در اکثر شرایط، ما بدترین جنبه‌ها را شبیه‌سازی می‌کنیم.

تنها اثبات توانایی های خودروهای خودران اوبر در شهر غیرواقعی ALMONO کافی نیست. چند صد پروتوتایپ خودرویی باید تعدادی از تست‌ها را در ALMONO و دیگر مناطق پشت سر بگذارند و سپس وارد دنیای واقعی شوند.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. امیرعارف

    ۲۹ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (876 ديدگاه)

    خواهشا ، لطفا و الزاما التماس تفکر را از مدیران ناکارآمد خودرویی را خواستاریم . و ما مردم در خرید

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. hussein

      ۳۰ مهر ۱۳۹۶
      سوابق: (74 ديدگاه)

      استکبار و غرب و امریکا باعث این کار نشده که شما التماس مسئولین رو میکنید کمتر به این اخبار صدا و سیما گوش کنید

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. شاهین

    ۲۹ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (4524 ديدگاه)

    این اختلاف شدید تکنولوژی تو بحث خودرو واقعا ادمو ناراحت میکنه. تا چند سال دیگه بحث بر سر عدم دخالت راننده تو کنترل خودرو و حتی حذف فرمان خواهد بود در حالی که پای چپ ما از کلاچ گرفتن تو ترافیک خسته خواهد شد!

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا