متفرقه

همکاری فیس‌بوک با نمایندگی‌ها برای فروش خودرو

فیس‌بوک در تلاش است تا فرایند خریدوفروش آنلاین خودروها را کارآمدتر سازد و به همین دلیل در حال به‌روزرسانی پلتفرم بازاری خود و وارد بازی کردن نمایندگی‌های خودرویی و حتی تماس مستقیم است.


این شبکه اجتماعی گسترده با رسانه‌ها و مؤسساتی چون ادموندز، Cars.com، Auction123، CDK Global و SOCIALDEALER به منظور افزایش لیست خرده‌فروشی خود همکاری می‌کند.


فیس‌بوک همچنین عملکردهای جست‌وجوی مخصوصی را به شبکه خود اضافه کرده که در آن می‌توانید لیست خود را با سال، مدل، کارکرد، نوع خودرو و گیربکس دسته‌بندی و جست‌وجو کنید. همچنین قادر خواهید بود با استفاده از بررسی‌های KBB ارزشمندترین خودروها را نیز مشاهده کنید.


زمانی که خودرویی خاص مدنظرتان باشد یا اینکه سؤالی داشته باشید به سادگی می‌توانید از طریق مسنجر فیس‌بوک با نمایندگی‌های خودرویی تماس گرفته و همچنین درخواست یک تست درایو در نزدیکی محل زندگی خود داشته باشید.


مدیر تولید فیس‌بوک می‌گوید:

خودروها یکی از محبوب‌ترین بخش‌ها در پلتفرم بازار فیس‌بوک هستند. میلیون‌ها نفر در آمریکا به دنبال خودروهای کارکرده، موتورسیکلت‌ها و دیگر نوع وسایل نقلیه برای خرید هستند.


تمامی این ویژگی‌های جدید در هفته‌های آینده معرفی خواهند شد اما تنها در دسترس کاربران آمریکایی قرار خواهند داشت.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. me84

    ۶ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (1772 ديدگاه)

    .
    خدایا، مزدا 3 مدل 2013، 10 هزار دلار با حقوق پایه 2500 دلاری. یعنی 40 میلیون با حقوق 10 میلیونی.
    اینجا هم پراید 23 میلیون با حقوق یک میلیونی.
    ای تف تو …….

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا