متفرقه

فروش عطر با رایحه خوش خودروی صفرکیلومتر!

این را تصور کنید: شما اخیراً خودروی صفرکیلومتر فراری یا لامبورگینی را خریداری کرده‌اید و پس از برانداز کردن طراحی ظاهری آن، دومین تجربه لذت‌بخش با آن در برخورد اول چه خواهد بود؟ بله نشستن در کابین و بو کردن رایحه‌ی جذاب خودروی صفرکیلومتر!

شاید شما هم با ما در این رابطه هم‌عقیده باشید اما باید دانست بوی چرم تازه و تمامی چسب‌های بکار رفته در داخل خودروهای صفرکیلومتر بسیار سمی هستند. ولی آیا دوست دارید این بو را اطرافیان هم استشمام کنند؟ ظاهراً اتو تریدر هم مشابه ما فکر کرده است.

به تازگی عطری با نام Eau De New Car عرضه شده که نه برای خودرو بلکه برای خود افراد است! شاید این امر چیزی شبیه شوخی سیزده به نظر برسد اما به نظر می‌رسد اتو تریدر که یک بازار خودروی آنلاین در بریتانیا می‌باشد کاملاً درباره محصول جدید خود جدی می‌باشد.

بنا به گفته این وب‌سایت، بوی خودروی جدید در واقع رایحه موفقیت بوده و چیزی است که ما می‌خواهید صرف‌نظر از جایی که می‌روید آن را با خود داشته باشید. اساساً اگر شما خواهان بوی موفقیت باشید باید بوی یک خودروی صفرکیلومتر را بدهید! این وب‌سایت می‌گوید ۲۵ درصد پاسخ‌دهندگان ادعا می‌کنند موفقیت یعنی جذابیت!

عطر Eau De New Car رایحه‌ای سبک دارد و ترکیبی از چرم و واکس سفت برای ایجاد بوی طبیعی داخل خودروهای صفرکیلومتر است. این عطر به‌طور انحصاری در وب‌سایت اتو تریدر عرضه می‌شود و قیمت ۱۷۵ برای یک بطری ۵۰ میلی‌متری دارد که خب قیمت بالایی محسوب می‌شود.

متأسفانه اتو تریدر محصول خود را به خارج از بریتانیا نمی‌فرستد اما اگر خواهان واقعی چنین عطری باشید حتماً راهی برای دست‌یابی به آن وجود خواهد داشت.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۴ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۷ دیدگاه‌ها

  1. Hamidreza

    ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (2444 ديدگاه)

    2 خط اول رو بخونید.
    حتی تصورش هم واسه ما سخته چه برسه به بو کردن عطر ماشین!

    موافقم 5
    مخالفم 1
    1. NAVID۰۰۹۸

      ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
      سوابق: (10232 ديدگاه)

      قسمتهایی از نوشته های این مقاله مُبهم نوشته شده اما اینکه عطر گرونیه شکی نیست و شما با این پول عطرهای برند و درجه یک پاریسی و ایتالیایی میتوانید بخرید مثل بولگاری ، شَنِل ، جیوِنچی ،دانهیل و….. .

      یه راهکار به دوستان میگم و یک بار امتحان کنید اگر بد بود که خُب هیچی اما اگر حال کردید ، هفته ای یکبار به مدت یکسال انجام دهید تا بوی مطبوع در خودرو بشینه و تا سالها ماندگار باشه .

      روش کار :
      ::: عطری برند را در هر یک از دریچه های هوا اسپری کنید و دکمه گردش هوای داخل را همیشه فعال بگذارید و یک نخ سیگار روشن کنید تا دود کند و بوی عطر به همراه دود در داخل محفظه ها ماندگار شود ، بعد از مدتی از این روش با بوی اجزای خودرو مخلوط شده (( بخصوص خودروهای ژاپنی مثل ماکسیما یا اوریون )) و هرشخصی داخل ماشین میشینه حال میکنه و دیگه دوست نداره پیاده بشه .

      میدونستید دوستان عرب در خودروهاشون چیزی مثل اسپند دودکن دارند (( اسمش را نمیدونم )) که میزنند به فندک و یه گیاهانی عطری مثل تنباکو را میریزند داخلش و مثل عود دود میکنه اما خودشان حال میکنند ولی من سر درد میگیرم و احساس میکنم دارم میرم زیارت اهل قبور .

      موافقم 10
      مخالفم 0
  2. Sajjad

    ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (1867 ديدگاه)

    یاد بوی داشبورد پراید 88 افتادم

    موافقم 3
    مخالفم 0
  3. حسین

    ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (2824 ديدگاه)

    فک کردم درست کرده واسه اینکه به ماشین دست دوم بزنن و جای نو بفروشن?

    موافقم 7
    مخالفم 0
  4. آریا ماشین

    ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (661 ديدگاه)

    جایی که من یه فراری ۴۵۸ اسپشیاله آپرتا زرد رنگ صفر کیلومتر با یک لامبورگینی آونتادور SV قرمز رنگ صفر کیلومتر داشته باشم اونجا بهشت منه…

    موافقم 2
    مخالفم 0
    1. رامین

      ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
      سوابق: (1 ديدگاه)

      کاش رنگاشون برعکس انتخاب میکردی!! فراری قرمز لامبورگینی زرد!!

      موافقم 4
      مخالفم 0
  5. Hadi

    ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (2200 ديدگاه)

    هر روز تو این دنیا چیزهای عجیب بیشتری می‌بینیم…

    موافقم 3
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا