متفرقه

بازگشت مت له بلانک برای میزبانی دو فصل دیگر تخت گاز

بعد از آن افتضاحی که فصل بیست و سوم شو تلویزیونی Top Gear  (یا همان “تخت گاز” خودمان) با میزبانی کریس اوانز و دیگر دوستانش پدید آورد؛ مثل روز روشن بود که دیگر اوانز را درون این استودیو زیارت نخواهیم کرد. امروز اما BBC  مهر تأییدی بر این ادعا زد و با کنار نهادن اوانز  ۵۰ ساله هدایت این شو سابقاً محبوب را به مت له بلانک سپرد.

2017-TopGearHosts-04
گفتنی است که مت در این مهم تنها نخواهد بود و کریس هریس و روری رید نیز او را همراهی خواهند کرد. آن‌ها در کنار ادی جوردن و سبین اشمتز (که البته تنها در برخی قسمت‌های منتخب حضور خواهند یافت) و ستاره بی بدیل این مجموعه، استیگ، تلاش می‌کنند تا جای خالی سه مجری محبوب پیشین این سری را پر کنند.

کریس هریس
کریس هریس
بازیگر آمریکایی، له بلانک، که پیش از این از رفتار سرد و نا مناسب اوانز گله مند بود با امضای قراردادی میزبانی این برنامه را برای دو فصل آینده به عهده گرفت. پاتریک هالند، سردبیر  BBC 2، گفت:

من از بازگشت له بلانک به تخت گاز بسیار هیجان زده‌ام. او استعداد بزرگی است که علاقه‌اش به خودروها مسری است. بی صبرانه منتظر بازگشت این سری به BBC 2  هستم.

2017-TopGearHosts-03
فصل ۲۳ تخت گاز با مجری گری کریس اوانز نتوانست مخاطبان را جذب و یا حتی حفظ کند و این برنامه با افت شدید بیننده مواجه شد که در نتیجه اوانز تیم تخت گاز را رها کرد. بر خلاف اوانز مت له بلانک، کریس هریس و روری رید توانستند نظر مثبت بینندگان را جلب کنند.

Chris Evans
Chris Evans
مارک لنزی، مدیر استودیوهای BBC، اذعان داشت:

مت با شوخ طبعی، خون گرمی و شور و شوق بسیار هم برای خودروها و هم برنامه، بسیار بین بینندگان محبوب بود. بنابراین وقتی او پذیرفت که برای دو سال دیگر نیز همراه ما باشد، من نمی‌توانستم خوشحال‌تر از این بشوم.

top-gear-matt-leblanc-chris-evans-the-stig
بیست و چهارمین فصل از تخت گاز سال آینده به BBC 2  باز خواهد گشت درحالی‌که طبیعی است انتظار انجام تغییراتی چند در نحوه برگزاری این برنامه را داشته باشیم؛ برنامه‌ای که باید با گرند تور کلارکسون، هاموند و می شاخ‌به‌شاخ شود. گفتنی است که گرند تور از ۱۸ نوامبر امسال بر سرویس آمازون پرایم در دسترس خواهد بود.

Top Gear 23 05
منبع: carscoops

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مهدی بازیار

نویسنده و مترجم اخبار دنیای خودرو در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۹ دیدگاه‌ها

  1. عام پوری

    ۶ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (77 ديدگاه)

    :)))))) پیش ب سوی گرند تور

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Sajjad

    ۶ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (119 ديدگاه)

    دکتر دریک رِمُرِی (: قطعا کار بسیار سختی در رقابت با گرند تور خواهد داشت که مجریای با تجربه تری داره و بودجه ی برنامش هم خیلی خیلی از تخت گاز بیشتره ولی رقابتی که بینشون به وجود میاد قطعا به نفع مخاطباس

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. حميد

    ۶ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (1724 ديدگاه)

    خدا کنه موفق بشند

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. edris

    ۶ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (42 ديدگاه)

    هیچ جذابیتی نداره بوگاتی ویرون یارو میاره ولی آدم انگار اصلا باهاش حال نمیکنه من خودم نگاه کردم اصلا خوشم نیامد توی شوی خودرویی هیچ کس مثل جرمی کلارسون هموند می. نمیشه جالب اینجاست اینا به تنهایی هم جذاب نیستن هر سه تا با هم باشن جذابه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. uss zumwalt DDG-1000

      ۶ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (4433 ديدگاه)

      جرمی باحال تعریف میکنه از ی خودرو

      موافقم 0
      مخالفم 0
  5. علی

    ۶ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (70 ديدگاه)

    کریس هریس بررسی خودرو هاشو دیدم اصلا جالب نبود :/ مت می خواد با نمک باشه نمی تونه به درد همون سریال فرندز می خوره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. ارمان

    ۷ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (1307 ديدگاه)

    مثل یه تیم فوتبال میمونه که همش ترکیبشو عوض میکنه تا نتیجه بگیره اما به خودش میادو میبینه ۵ فصل رو از دست داده فکر کنم همین اتفاق برای تاپ گیر میوفته

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. نوید جهرمی

    ۷ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (3685 ديدگاه)

    موج دوم ریزش بننده هاش بعد از شروع پخش گرند تورره. با این که دوس دارم تاپ گیر موفق باشه. اما این برنامه دیگه تاپ گیر نیس.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. مهدی

    ۲۸ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (2 ديدگاه)

    آخه اینا چی فکر کردن
    نکنه واقعأ فکر کردن میتونن کسی رو بهتر از کلارکسون و می و هموند پیدا کنن
    اینا فقط باید زورشونو بزنن برنامه سر پا باشه ولی مطمئنأ نمیتونه تخت گاز قدیمی باشه
    من خودم به شخصه این برنامه رو نمیبینم

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا