متفرقه

مجوز سامسونگ برای آزمایش خودران‌ها در کالیفرنیا

۴ ماه پس از کسب مجوز مشابه توسط اپل، بزرگ‌ترین سازنده گوشی‌های هوشمند دنیا یعنی سامسونگ نیز توانسته مجوز آزمایش خودروهای خودران را در جاده‌های کالیفرنیا کسب کند.


سامسونگ نگفته که در جاده‌های آمریکا به دنبال تست چیست اما بنا به گزارش Business Insider، آن‌ها درخواست صدور مجوز برای دنبال کردن آینده حمل‌ونقل هوشمندتر و ایمن‌تر را داشته‌اند.


البته اگرچه سامسونگ یک کمپانی بزرگ با محصولات متنوع از جمله گوشی هوشمند، تلویزیون، ماشین لباسشویی، ماشین‌آلات سنگین و… می‌باشد اما این کمپانی کره‌ای گفته که برنامه‌ای برای ورود به تجارت خودروسازی ندارد.


سامسونگ با ورود به حوزه خودروهای خودران در آمریکا به‌صورت خودکار به جنگ رقبا و شرکای خود می‌رود. جدای از اپل، سامسونگ در این زمینه به Waymo نیز طعنه خواهد زد. این کمپانی سیستم‌عامل اندروید گوشی‌های سامسونگ را تأمین می‌کند.


سامسونگ اوایل سال جاری تأییدیه مشابهی را برای تست خودروهای خودران در کره جنوبی به دست آورد. رسانه‌های محلی در آن زمان گفتند که پروتوتایپ های خودران سامسونگ از برند هیوندای خواهند برد که به انواع مختلف دوربین‌ها و حسگرهای طراحی شده توسط سامسونگ مجهز خواهند شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌ف‌‌‌رش‌اد

    ۱۳ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (3019 ديدگاه)

    سامسونگ یکی از بزرگترین غول‌های دنیای فناوریه که بسیاری از شرکت‌ها از جمله اپل، برای تامین قطعات بهش وابسته هستن. براش آرزوی موفقیت دارم.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا