متفرقه

مروری بر کادیلاک CTS 2014

اگر صادقانه نگاه کنیم، راضی کردن مشتریانِ برند هایی چون بی ام و و مرسدس بنز، برای خرید خودروهای کادیلاک، کار سختی خواهد بود. اما ظاهراً کادیلاک CTS جدید با استیل، کارایی و تکنولوژیِ خاص و دوست داشتنی خود، به نوع دیگری وارد عرصه رقابت با خودروهای سدانِ بازار شده است.

.

cadillac CTS 20014
cadillac CTS 20014

.

کادیلاک CTS، سال هاست که در اروپا فروخته می شود، اما تا به امروز، نتوانسته در مقابل خودروسازان آلمانی عرض اندامی بکند، حتی ساخت نسخه فرمان در راست آن برای بریتانیا نیز، نتوانست باعث نفوذ آن در بین اروپایی ها شود. اما این بار، کادیلاک با الهام گیری از اساس و شالوده خودروهای آمریکایی، یعنی پرستیژ بالا، تجمل سنتی و کاراکتر سرسختی، به اروپا و آسیا بازگشته است، تا حرف هایی برای گفتن داشته باشد.

در طول این سال ها، کادیلاک CTS، با بی ام و، سری ۵ و آئودی A6، با انبوهی از قابلیت ها و تکنولوژی هایشان، حتی در خانه خود، ایالات متحده نیز، توانی برای رقابت نداشته است. با این حال هنوز هم، افرادی وجود دارند که به تلفیق سنت و تجمل با تکنولوژی روز، که در CTS به زیبایی در هم آمیخته اند، علاقه بسیار دارند و این مشتریانی خاص و منحصر به فرد را برای کادیلاک تامین خواهد کرد و با کادیلاک CTS جدید نیز، انتظار می رود، به اعتبار کادیلاک بیش از پیش افزوده شود.

.

cadillac CTS 2014
cadillac CTS 2014

.

در کابین CTS جدید، صندلی های چرمی، داشبرد و حاشیه کنسول مرکزی که از تلقیقِ پلاستیک نرم با چرم خالص به زیبایی پرداخته شده است و همچنین فضا پردازی های ماهرانه و گسترده برای سرنشینان در کنار سیستم های تهویه مطبوع و کارا و یک آکوستیک فعال از صوت، این خودرو را بیش از پیش، مجلل جلوه داده اند و شاید امکانی بهتر برای رقابت با خودروهای آلمانی.

.

cadillac CTS 2014
cadillac CTS 2014

.

در قلب کادیلاک CTS جدید ، یک موتور ۳.۶ لیتری با ۶ سیلندر و ۲۱۷ اسب بخار، قدرت قرار داده شده، که با هدف نفوذ بر بازار اروپا، به طور زیرکانه ای به موتورهای روتین اروپایی نزدیک شده است. کاراییِ خودرو نیز، به جهت بهره گیری از سیستم گیربکس بهبود یافته تر، بهتر از قبل شده است.

انتظار می رود، این خودرو با قیمت ۶۴۵۰۰ دلار در اروپا و آسیا به فروش برسد.

 .

 .

فاکتور های فنی:

  • موتور: ۳.۶ لیتری و شش سیلندر
  • قدرت: ۳۱۷ اسب بخار
  • گیربکس: ۸ سرعته، اتوماتیک، تک دیفرانسیل
  • ۰ تا ۱۰۰ : ۶.۱ ثانیه
  • مصرف: ۸.۹ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

علی لیواری

علی لیواری، ژورنالیست دنیای خودرو

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. حسین

    ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (31 ديدگاه)

    کادیلاک خیلی خوبه بابام یکی داشت فروخت واقعا خوب بود قدرت عالی کیفیت عالی زیبا خیلی زیبا ولی تو جاده چالوس یه مزدا 6 زد بهمون کلی خرج انداخت روش بابام رفت فروختش واقعا محشر بود تو منطقه که میرفتم میدرخشید
    ولی حیف 16 میلیون تومان دادیم رفت یادش بخیر اسمش کادیلاک سویل بود وای

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا