چشم اندازمک لارن

مک لارن MP4-12C

مک لارن سوپر خودرو جدید خود را که یک ماشین موتور وسط و بر اساس مدل جاودانه F1 جمع آوری و ساخته شده را معرفی نمود.

McLaren MP4-12C

بدنه آن با ساختار یکپارچه از جنس الیاف کربن توسط تیمی به سرپرستی فرانک استفانسون طراحی گردیده است. دو صندلی برای دو سرنشین و قرار گیری موتور در میانه خودرو یادآور گذشته می باشند. گرچه مک لارن افسانه ای دارای سه صندلی بود و راننده باید در وسط و بین دو سرنشین دیگر به نحو جالبی می نشست، این سنت بکنار گذاشته شده است.

McLaren MP4-12C

طراحی آن در داخل شبیه کابین هواپیمای جنگنده بوده و طراحی خارجی نیز با حجم های محدب و مقعر و شکافهای متعدد ورود هوا، جذاب و گیرا می باشد. درهای این خودرو نیز بصورت پروانه ای باز می شوند.

McLaren MP4

این اتوموبیل با یک موتور ۸ سیلندر توربو شارژر V شکل به حجم ۳.۸ لیتر و توان ۶۰۰ اسب بخار استانداردهای جدیدی را در نسبت توان به حجم موتور ایجاد نموده است. گیربکس آن نیز هفت سرعته و مجهز به کلاچ دوگانه SSG می باشد.

McLaren MP4-12C

این خودرو در اوایل سال ۲۰۱۱ با قیمتی بین ۱۲۵ تا ۱۷۵ هزار پوند به بازارها پای خواهد گذاشت! با وجود رقبایی نظیر فراری ۴۵۸ ایتالیا که زیباتر از مک لارن نیز می باشد، مبارزه سختی در بازار سوپراسپرتها پیش بینی می شود.

توجه: این مقاله به صورت اختصاصی برای ‏سایت “پدال“‏ نوشته شده درج تمام یا قسمتی از ‏این ‏مطلب، ‏تنها با ذکر نام سایت و آدرس دقیق این صفحه مجاز است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. Archi KHAN

    ۲۴ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (2165 ديدگاه)

    زیباست….

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. سپهر

    ۲۸ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (174 ديدگاه)

    ماشینه دیگه نه؟؟؟؟؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا