متفرقه

نمایشگاه دیترویت لغو و محل برگزاری آن به بیمارستان موقتی تبدیل می‌شود

بحران ویروس کرونا در سراسر جهان هرروز جدی‌تر می‌شود و نمایشگاه خودروی دیترویت ۲۰۲۰ جدیدترین قربانی این ویروس همه‌گیر است. به دلیل شیوع گستردهٔ این بیماری در ایالات‌متحده، آژانس مدیریت اضطراری فدرال تصمیم گرفته برگزاری نمایشگاه دیترویت ۲۰۲۰ لغو و محل برگزاری آن (مرکز TCF) بجای میزبانی از خودروهای جدید و جذاب، حداقل به مدت شش ماه به بیمارستانی موقتی برای معالجهٔ مبتلایان به کووید-۱۹ تبدیل شود. فورد و جنرال موتورز هم این خبر را تأیید کرده‌اند.

مدیر ارتباطات فورد «مارک ترابی» دراین‌باره به دیترویت نیوز گفته است:

ما به‌طور کامل از برگزارکنندگان نمایشگاه دیترویت به خاطر لغو این نمایشگاه حمایت می‌کنیم. اولویت اصلی ما سلامتی و ایمنی جامعهٔ ما است و ما مشتاقانه منتظر هستیم تا شاهد برگزاری این نمایشگاه در سال ۲۰۲۱ باشیم

سپاه مهندسین ارتش ایالات‌متحدهٔ منطقهٔ دیترویت در یک پست فیس‌بوکی اعلام کرده است که گارد ملی میشیگان و آژانس‌های ایالتی و فدرال از محل برگزاری نمایشگاه دیترویت بازدید کرده‌اند تا چگونگی تبدیل آن به مرکزی برای مراقبت از بیماران را برنامه‌ریزی کنند. این کار بدین خاطر صورت می‌گیرد که ظرفیت تعدادی از بیمارستان‌های جنوب شرقی میشیگان به حداکثر نزدیک شده است. به گفتهٔ مقامات ایالتی، دیترویت با ۱۳۷۷ نفر، بیشترین تعداد مبتلایان به کرونا را در میشیگان دارد. مجموع کل مبتلایان در میشیگان هم به ۴۶۵۰ نفر و تعداد فوت‌شدگان به ۱۱۱ نفر رسیده است. این اعداد با روند نگران‌کننده‌ای در حال افزایش هستند و به همین دلیل پرزیدنت ترامپ میشیگان را منطقهٔ بزرگ فاجعه اعلام کرد.

نمایشگاه خودروی دیترویت که یکی از مهم‌ترین رویدادهای خودرویی در ایالات‌متحده محسوب می‌شود، قرار بود امسال برای اولین بار در ماه ژوئن برگزار شود. فولکس‌واگن قصد داشت در این نمایشگاه مدل الکتریکی ID.4 را رونمایی کند و مدیر اجرایی ارتباطات جنرال موتورز نیز به دیترویت نیوز گفته است «ما به‌طورقطع قصد داشتیم مدل‌های جدیدی را در دیترویت رونمایی کنیم». مدیر اجرایی نمایشگاه دیترویت «راد آلبرتز» در رابطه با لغو این نمایشگاه و تبدیل آن به بیمارستان گفته است:

سلامتی شهروندان دیترویت و میشیگان بسیار مهم است و مرکز TCF مکان ایده‌آلی برای این اقدام مهم در این زمان بحرانی و بی‌سابقه است

کرونا ویروس پیش‌ازاین نمایشگاه ژنو را هم لغو و نمایشگاه‌های خودروی پکن و نیویورک و همین‌طور فستیوال سرعت گودوود را به تعویق انداخته است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. Moein

    ۱۱ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (890 ديدگاه)

    امیدوارم هر چی زودتر این سایه نحس مریضی از سر همه مردم دنیا کنار بره?

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. MAHDI

      ۱۱ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (5358 ديدگاه)

      کشورهای اروپایی کارشون به سرقت الکل و ماسک رسیده از محموله های ارسالی به ایتالیا وتونس

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Ferrari

        ۱۱ فروردین ۱۳۹۹
        سوابق: (1872 ديدگاه)

        کمتر به رسانه های داخلی گوش کنید

        موافقم 0
        مخالفم 0
  2. meysam

    ۱۱ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (3524 ديدگاه)

    جالب اینجاست یه سری از آقایون اولش بحث توطئه رو پیش کشیدن و میگفتن همش زیر سر آمریکاست.
    یعنی آمریکاییها عقل نداشتن که پیش بینی کنن ممکنه به کشور خودمون هم سرایت کنه.
    فقط این آقایون عقل دارن که حتی تو این شرایط هم که مردم دارن میمیرن، قضیه رو برای منافع سیاسی خودشون ربط میدن به توهماتی مثل توطئه و استکبار و این مضخرفات.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا