متفرقه

لغو رسمی برگزاری نمایشگاه نیویورک 2020

نمایشگاه خودروی نیویورک هرساله در اوایل ماه آوریل برگزار می‌شود اما امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا، در ابتدا برگزاری این نمایشگاه به اواخر ماه آگوست موکول شد و حالا رسماً گفته شده نمایشگاه نیویورک ۲۰۲۰ اصلاً برگزار نخواهد شد. البته مطمئناً هیچ‌کس از شنیدن این خبر تعجب نمی‌کند زیرا جهان هنوز کاملاً درگیر ویروس کرونا است. برگزارکنندگان نمایشگاه نیویورک گفته‌اند دور بعدی این نمایشگاه در تاریخ ۲ تا ۱۱ آوریل سال ۲۰۲۱ برگزار خواهد شد.

علاوه بر لغو برگزاری نمایشگاه نیویورک، گفته شده مرکز همایش‌های Jacob K. Javits که میزبان این رویداد است، به بیمارستانی موقتی برای کووید ۱۹ تبدیل شده و به همین دلیل برای کلیهٔ مشاغل نمایشگاهی بسته است. البته در حال حاضر هیچ بیماری در این مرکز وجود ندارد اما این محل به بیمارستانی فعال تبدیل شده و برای شرایط خاص آینده در حالت آماده‌باش قرار دارد. «مارک شاینبرگ» رئیس اتحادیهٔ نمایندگی‌های فروش خودروی نیویورک یعنی سازمانی که مالک و اداره‌کنندهٔ نمایشگاه نیویورک است در رابطه با لغو نمایشگاه امسال می‌گوید:

ما برنامه‌ریزی‌های بزرگی که خودروسازان برای شرکت در نمایشگاهی به این بزرگی داشته‌اند را درک می‌کنیم اما به دلیل عدم اطمینان ناشی از شیوع ویروس کرونا، احساس می‌کنیم برگزاری نمایشگاه ۲۰۲۰ بی‌احتیاطی خواهد بود. در عوض ما برای رویداد بزرگ‌تری در سال ۲۰۲۱ آماده می‌شویم

هرچند برگزاری این نمایشگاه رسماً لغو شده اما اگر برگزار می‌شد هم به نظر نمی‌رسد در ایالتی که از زمان شیوع ویروس کرونا در آمریکا بیشتری لطمه را خورده، خودروسازان و حتی خود نیویورکی‌ها مایل به حضور در چنین نمایشگاهی باشند. درهرحال، تاکنون برگزاری دو رویداد خودرویی اصلی در ایالات‌متحده یعنی نمایشگاه‌های دیترویت و نیویورک لغو شده است و این موضوع این سؤال را ایجاد می‌کند که آیا رویدادهای بعدی مثل نمایشگاه سما و لس‌آنجلس که به ترتیب در اوایل و اواخر نوامبر برگزار می‌شوند هم لغو خواهد شد یا نه. در پاسخ به این سؤال میگوییم با توجه به محدودیت‌های فراوانی که برای آینده در نظر گرفته شده و همین‌طور خطرات ناشی از برگزاری چنین اجتماعات بزرگی، ما حتی نسبت به برگزاری نمایشگاه‌های سال آینده هم تردید داریم.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. Joker

    ۴ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (522 ديدگاه)

    چه سال ننگی شد سال ۲۰۲۰ واسه خودروسازا و علاقه مندانشون…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. ممد ژانگولر

    ۴ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (3453 ديدگاه)

    چقدر حیف شد بلیط گرفته بودم
    ۴۰۰۰$ پرید

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. ارش

    ۴ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (1549 ديدگاه)

    عجب !!!

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا