متفرقه

هزینه خرید خودروهای کانسومر ریپورتز چقدر است؟!

معمولاً برای تست خودروهای جدید توسط اصحاب رسانه دو روش وجود دارد. گاهی اوقات آن‌ها منتظر فرستاده شدن خودروی جدید توسط خودروساز هستند و گاهی نیز رسانه‌ها با شرکت‌ها به منظور بررسی فنی و تخصصی خودروی جدیدشان تماس بگیرند. همچنین برخی رسانه‌ها نیز در تست درایو خاصی که توسط خودروسازان ترتیب داده می‌شود شرکت می‌کنند. اگرچه اکثر رسانه‌ها به خاطر وجهه حرفه‌ای خود تلاش می‌کنند خودروهای جدید را جانب‌دارانه تست نکنند اما خب همیشه حرف‌وحدیث‌هایی دراین‌باره وجود دارد.


اما موسسه معتبر کانسومر ریپورتز با همه فرق دارد. این موسسه غیرانتفاعی به‌طور شخصی اقدام به بررسی و تست خودروها کرده و تحقیق‌هایی با تمرکز روی مشتریان انجام می‌دهد. این روش که شامل تست‌های فنی و تخصصی نیز می‌شود از دهه ۳۰ میلادی تاکنون ادامه داشته است.


این مجله می‌گوید در سال مالی ۲۰۱۶ منتهی به ۳۱ می ۲۰۱۷ میلیون‌ها دلار صرف خرید خودروها برای تست کرده است. در خبری که توسط کلمبیا ژورنالیسم منتشر شده، این مجله اعلام کرده به منظور حفظ استقلال از خودروسازان اقدام به خرید خودروها و بررسی آن‌ها می‌کند. این خودروها طیف وسیعی از مدل‌های تولید انبوه تا نسخه‌های لوکس و سطح بالا را شامل می‌شود.


این فرایند ایده‌آل و منطقی است زیرا کانسومر ریپورتز مجبور نیست درباره تأثیرگذاری خودروسازان نگران باشد زیرا هیچ دخالتی در این کار صورت نمی‌گیرد؛ اما خب این روش هزینه‌بر بوده و به‌صورت دقیق ۲.۱ میلیون دلار صرف خرید خودروها، حقوق کارکنان و مراکز تست شده است. مرکز تست این موسسه شامل تست‌های پرفورمنس در شرایط آب و هوایی گوناگون، سناریوهای اضطراری و… می‌باشد. کانسومر ریپورتز حتی محیط ویژه خود برای تست رادار، لیدار و دیگر تکنولوژی‌های جدید را راه‌اندازی کرده است.


کانسومر ریپورتز همچنین تست‌های وسیع لاستیک و صندلی را نیز انجام می‌دهد تا از دوام و راحتی قطعات مهم خودروها مطمئن شود. البته تست لاستیک این شرکت نیز یکی از تست‌های هزینه‌بر این موسسه می‌باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. NAVID۰۰۹۸

    ۴ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (10056 ديدگاه)

    مهم اینه که چه مقدار در برابر این سرمایه گذاری سود میبرند ؟؟!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. sina

    ۴ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (2635 ديدگاه)

    کانسومر ریپورتز بنظر من معتبرترین موسسه در این زمینه است و خعلی بیشتر جی دی پاور قابل اعتماد هست رده بندیش.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. عطا

      ۴ تیر ۱۳۹۷
      سوابق: (110 ديدگاه)

      قبول کره ای ها بد تر از سایپا و ایران خدرو و هوندا بالاتر از پورشه و لند رور و بنز و ائودی و….
      راحت شدین؟

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا