متفرقه

پیست تست خودروها در نمایشگاه ژنو 2020

خودروسازان مشهور زیادی قید حضور در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۲۰ را زده‌اند اما متصدیان برگزاری این رویداد مهم به دنبال افزایش جذابیت‌های آن هستند و یکی از ایده‌های جالب نیز ساخت پیست تست داخل نمایشگاه با طول ۴۵۶ متر می‌باشد.

این پیست در سالن ۷ نمایشگاه ژنو واقع شده است. در مرکز پیست جدید یاد شده سالن VIP ویژه‌ای قرار می‌گیرد که غذا و نوشیدنی را به بازدیدکنندگان عرضه می‌کند و البته به عنوان فضایی برای فرار از فضای شلوغ اطراف غرفه‌ها عمل می‌کند.

حداقل ۴۸ خودرو از ۱۵ خودروساز در این پیست حضور پیدا خواهند کرد. از جمله خودروسازان حاضر در پیست جدید ژنو می‌توان به Aiways، آئودی، ب ام و، دی اس، هوندا، هیوندای، کیا، مرسدس بنز، پورشه، رنو، سئات، اشکودا، اسمارت، تویوتا و فولکس‌واگن اشاره کرد. بازدیدکنندگان قادر خواهند بود از سه دور نشستن پشت فرمان خودروی انتخابی لذت ببرند.

حدود ۱۱ هزار سواری اکتشافی در زمان برگزاری این نمایشگاه انجام خواهد شد. انتظار می‌رود حدود ۶۰۰ هزار نفر از نمایشگاه ژنو ۲۰۲۰ بازدید کنند اما رزرو حضور در پیست تست نمایشگاه با استفاده از برنامه موبایلی ویژه این رویداد خودرویی صورت می‌گیرد.

از جمله خودروسازانی که در نمایشگاه امسال غایب هستند می‌توان به پژو، اوپل و لامبورگینی اشاره کرد. شاید سیتروئن هم به ژنو نیاید.

همچون همیشه مجله پدال نیز با جدیدترین اخبار روز دنیای خودرو و پوشش کامل رویدادهای خودرویی سراسر جهان همچون نمایشگاه ژنو ۲۰۲۰ در خدمت شما عزیزان خواهد بود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا