متفرقه

تولید پیشرانه‌های الکتریکی هیتاچی ژاپن در کنتاکی آمریکا

هیتاچی اعلام کرد کارهای توسعه و تولید پیشرانه‌های الکتریکی خود را در آمریکا انجام خواهد داد.

هیتاچی، از برترین گروه های صنعتی ژاپن

هیتاچی یک شرکت بزرگ ژاپنی و یکی از بزرگ‌ترین کمپانی‌های سهامی عام می‌باشد.

این شرکت با انتشار بیانیه‌ای تائید کرده از طریق شرکت جدید سیستم‌های پیشرانه الکتریکی اتوموتیو آمریکا اقدام به توسعه و ساخت پیشرانه‌های خودروهای الکتریکی در این کشور خواهد کرد. این کمپانی از دفاتر و سایت‌های تولیدی کنونی در شهر Berea کنتاکی برای تحقق اهداف خود استفاده خواهد کرد.

این کارخانه مساحت ۲۵۹,۶۴۶ مترمربعی داشته و انتظار می‌رود کار تولید پیشرانه‌های الکتریکی در آن بسته به شرایط همه‌گیری ویروس کرونا از سال ۲۰۲۲ شروع شود.

هیتاچی اظهار داشته است:

تأسیس این کمپانی جدید باعث تقویت هرچه بیشتر اساس کار شرکت سیستم‌های پیشرانه الکتریکی اتوموتیو آمریکا در بازار رو به رشد کنونی خواهد شد. این کار پاسخی به افزایش روزافزون تقاضا برای خودروهای الکتریکی در آمریکا می‌باشد.

جزئیات کامل برنامه‌های هیتاچی هنوز منتشر نشده است. برای مثال مشخص نیست که آیا هیتاچی همکار و شریکی در تولید پیشرانه خودروهای الکتریکی خواهد داشت یا خیر. همچنین معلوم نیست که آیا این پیشرانه‌ها فقط در بازار عرضه خواهند شد یا به‌طور مستقیم در دسترس خودروسازان هم خواهند بود. همچنین هیتاچی نگفته که این پیشرانه‌ها بیشتر مناسب خودروهای شهری هستند یا مدل‌های پرفورمنس.

هیتاچی تنها شرکت ژاپنی نیست که می‌خواهد از قِبَل محبوبیت خودروهای الکتریکی پول به جیب بزند. اوایل سال جاری بود که یاماها از پیشرانه الکتریکی خود برای وسایل نقلیه متنوع همچون موتورسیکلت‌ها و خودروها رونمایی کرد. حداکثر قدرت این پیشرانه به ۲۷۰ اسب بخار می‌رسد هرچند می‌توان خروجی آن را برای استفاده از اسکوترهای الکتریکی به ۴۷ اسب بخار رساند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. محمد

    ۱۸ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (599 ديدگاه)

    هیتاچی حقیقتا یه کمپانی قابل احترامه???

    موافقم 50
    مخالفم 5
  2. حسین

    ۱۹ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (259 ديدگاه)

    فرض کن قدرت پیشرانه برقی 250 به علاوه ی قدرت یه پیشرانه ی بنزینی 500 تا!

    موافقم 6
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا