مزدا

قیمت و جزئیات مزدا 3 مدل 2018

پیرو خبری که چندی پیش منتشر شد، مزدا تأیید کرده بهای مزدا ۳ مدل ۲۰۱۸ از ۱۸۰۹۵ دلار آغاز خواهد شد.


این مدل به‌روز شده که هم‌اکنون وارد نمایندگی‌های مزدای آمریکا شده دارای برخی تغییرات از جمله سیستم ترمز شهری هوشمند است.


مدل پایه مزدا ۳ اسپورت به‌صورت استاندارد با استارت دکمه‌ای، شیشه‌ها و قفل مرکزی برقی و سیستم اطلاعات سرگرمی ۷ اینچی کانکت مزدا عرضه می‌شود. نیروبخش این مدل پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری با قدرت ۱۵۵ اسب بخار است.


اما یک پله بالاتر مزدا ۳ تورینگ با بهای آغازین ۲۰۰۹۰ دلار قرار دارد که از امکانات آن می‌توان به صندلی راننده با تنظیم برقی در ۶ جهت، غربیلک فرمان و صندلی‌های چرمی اشاره کرد. این خودرو همچنین به برف‌پاک‌کن‌های حساس به باران، چراغ‌های جلوی خودکار و صندلی‌های جلوی گرم شونده مجهز است.


تغییرات این خودرو کم هستند اما برخی از آن‌ها عبارت‌اند از آینه‌های جدید، نگه‌دارنده عینک آفتابی بالای سر و رینگ‌های آلیاژی بازطراحی شده با تِم نقره‌ای تیره؛ اما مهم‌تر از همه اینکه این خودرو هم‌اکنون به پیشرانه ۲.۵ لیتری اسکای اکتیو G با خروجی ۱۸۴ اسبی مجهز شده است.


جدای از پیشرانه و تجهیزات جدید، مزدا ۳ تورینگ هم‌اکنون پکیج‌های سفارشی جدیدی را ارائه می‌کند که شامل مونروف، رادیوی ماهواره‌ای SiriusXM و سیستم صوتی Bose با نه بلندگو می‌باشد.

اما بهای مدل کاملاً فول گرند تورینگ از ۲۳۱۴۵ دلار آغاز می‌شود و دارای صندلی‌های چرمی و هدآپ دیسپلی می‌باشد. این خودرو به‌صورت استاندارد از چراغ‌های جلو و عقب LED سود می‌برد.


خریداران همچنین می‌توانند پکیج تجهیزات پریمیوم را سفارش دهند که هزینه‌ای ۱۶۰۰ دلاری داشته و شامل غربیلک فرمان گرم شونده، آینه عقب با تیره شوندگی خودکار و طیفی از تجهیزات کمک‌راننده همانند کروز کنترل راداری و دستیار حفظ خودرو بین خطوط می‌باشد.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۴ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۷ دیدگاه‌ها

  1. فيصل

    ۱۳ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (350 ديدگاه)

    عکس آخر خیلی خوبه، زیبایی مزدا ٣ رو کامل نشون میده

    موافقم 0
    مخالفم 1
  2. sina

    ۱۳ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (2643 ديدگاه)

    به به
    ادم لذت میبره خدایی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Hamid AMG

    ۱۳ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (73 ديدگاه)

    بهمن خودرو هم مدل ۹۶ رو با کلی امکانات ۱۰ سال پیش داره میفروشه???

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. رامتین

    ۱۳ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (3047 ديدگاه)

    گرچه یکم متاسفم که مزدا چرا توان ماشینهاش را بهبود نمیده و چند ساله پافشاری میکنه روی 2لیتری 155 اسبی و 2.5 لیتری 184 اسبی، که البته این حرف من نیست، وبلاگهای مزدا را بخونید همه عاجزانه (شاید باور نکنید) میخواستن که توان رو ببره بالای 200 اسب، کاری که کمری امسال براحتی انجام داد. اما گذشته از این مباحث، واقعا مزدا3 زیباست و با کیفیت و بهترین سدان کامپکت دنیا در کنار سیویک هست که البته از سیویک زیباتره. قیمت 18000دلار یعنی اگه وارد به ایران بشه در میاد دقیقا 145 تا 155 میلیون. قیمت بسیار عالی که نابود میکنه سراتو و النترا و بقیه رو. کاملا نابود میکنه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. sina

      ۱۳ مرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (2643 ديدگاه)

      سیویک در کنار زیبایی و البته دوام بهتر طیف تنوع موتوریش هم بیشتره
      2 لیتری تنفس طبیعی 158 اسب
      1.5 لیتری توربو 174 اسب
      1.5 توربو 205 اسبی در مدل si

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. رامتین

        ۱۳ مرداد ۱۳۹۶
        سوابق: (3047 ديدگاه)

        البته مزدا یه مدل بنام speed3 داره که زیاد روش تمرکز نمیکنه که اون توانش حدود 300 اسبه. از اون طرف بنظرم در ایران با توجه به آینده ای که دنیا داره میره جلو و ایران هم گام برمیداره، موتور توربو گزینه خوبیه. اما نه موتور توربو با بوست بالا یا تویین توربو. مثلا همون مدل si هوندا بنظرم اگه به ایران بیاد خریدش عاقلانه نیست. نسخه 174 اسبی گزینه بهتریه. یا مثال دیگه بزنم پژو2008 از موتور 1600 توربو توان 165 اسب گرفته که فوق العاده بهینه هست برای ایران، از همین موتور دقیقا 270 اسب پژو rcz گرفته شده. مزدا یه موتور 2500 توربو هم داره که 230 اسبه که این هم برای ایران بسیار ایده آله اگه روی مزدا3 سوار شه. باید دنبال یک خودروی بهینه بود، وگرنه بنزa هم 400 اسب داره از موتور 2لیتری، اما بیاد ایران شک نکنید به مشکل میخوره با این بنزین و آب و هوا.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. MaZi Zo0M Z0oM

          ۱۴ مرداد ۱۳۹۶
          سوابق: (55 ديدگاه)

          دوست عزیز،این موتور 2 لیتری 155 اسببخاری نمونه ایست که با نسبت تراکم 13 به 1 هست که نیازمند بنزین با اکتان 87 میباشد.اما همین موتور با نسبت تراکم 14 به 1 ویژه بازار اروپاهست که نیازمند بنزین با اکتان 95 میباشد.اون نسخه دارای حداکثر توان 163 اسب بخار میباشد.اون MAZDASPEED 3 یا همون MAZDA 3 MPS نسخع موتور اسپرت خودروهای مزدا بود که از سال 2005 آفاز و تا سال 2013 ادامه داشت و تنها در برخی کشورها امکان سفارش اون بود.و کلا بر روی مزدا6 نسل اول،مزدا3 نسل اول و دوم،مزدا میاتا نسل دوم فیس لیفت و نسل سوم اونم تنها در برخی کشورها عرضه شد.
          موتور 2.5 لیتری توربویی که فرمودید مربوط به موتور مزدا cx-9 میباشد که سال گذشته معرفی شد و مزدا هیچ برنامه ایبرای استفاده از آن موتور بر روی مزدا6 یا مزدا3 و یا حتی مزدا cx-5 نداشته تاکنون.ضمن اینکه مزدا بیشتر بفکر کاهش وزن در خودروهاش هست تا افزایش حجم موتور و قدرت موتور.چرا که تمرکزش بیشتر بر مصرف کم سوخت و تولید کم گازهای آلاینده بدون استفاده از توربو شارژر و تنها با استفاده از بنزین با اکتان 87 هست.
          یا حق …!

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. کوروش

      ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸
      سوابق: (1 ديدگاه)

      دوست عزیز
      بالا بردن توان ماشین تو اروپا مخصوصا یعنی بیمه و مالیات بیشتری دادن برای همین به صرفه نیست تو اروپا اینکار. جریمه های فوق سنگین به خاطر سرعت بالا و ممنوعیت رانندگی در اروپا فقط به خاطر چند کیلومتر سرعت بیشتر کسی جرات سرعت زیاد رفتن رو نداره

      موافقم 0
      مخالفم 0
  5. ماکسیما

    ۱۴ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (3 ديدگاه)

    واقعا مزدا عالیه ، صد حیف که تو ایران، بهمن به چه روزی انداختتش این برند خوش نام رو .
    به امید روزهای بهتر برای بازار خودروی ایران

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. E 36

    ۱۴ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (918 ديدگاه)

    موتور 2 لیتری همین مزدا 3 رو بعضی سایتها 120 اسب درج کردن قضیه چیه؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. MaZi Zo0M Z0oM

      ۱۴ مرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (55 ديدگاه)

      برای اون کشورهاییست که مقررات سختگیرانه ای هم در مصرف سوخت و هم در انتشار گازهای آلاینده دارند مپ ecu رو بر اساس اهمیت اولویت این موارد نوشتند که نتیجتا قدرت موتور کمتر برای این نمونه حاصل اینکار بوده.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  7. ali a

    ۱۴ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (775 ديدگاه)

    مزدا از اون خودروسازی هست که هر محصولش تو هر کلاسی مدعی بهترین بودنه…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. سید مهران میرابوالقاسمی

    ۱۴ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (259 ديدگاه)

    مزدا غولی شده از لحاض طراحی اگر دقت کنید تقریبا بیشتر ماشین ها مخصوصا هیوندای داره از مزدا تقلید میکنه تو طراحی. و مزدا می تونه قدرت بیشتری بگیره از موتورهاش ولی به خاطر مصرف سوخت.این کارا.انجام نمیده.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. شهرور

    ۱۴ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    این ماشین رو اگه با دلار ۴هزارتومنی حساب کنیم قیمتش ۱ز ۹۰ میلیون بیشتر نمیشه اونوقت مدل قبلیش اینجا ۱۳۰ میلیونه دولت الکی داره از خودروسازا حمایت میکنه یکم آزاد تر کنه که هم خودروسازا به خودشون بیان هم مردم حق انتخابشون بیشتر شه و ماشینای با کیفیت سوار شه این اگه بیاد با همین قیمت دیگه کسی نمیره چری آریزو ۵ سوار شه با اون‌اسم فانتزیش واقعا شورشو در آوردن با حمایت های بیجاشون برای خالس کردن جیب مردم بدبخت

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. محمد

    ۱۴ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (224 ديدگاه)

    هویت سازی ظاهری بحثیه که تمام برندهای خودرویی بزرگ دنیا اون رو به کار بستن. شما هرکدوم از تولیدات بنز و بی.ام.و و آئودی و… رو که بدون آرم هم ببینی به راحتی برندش رو تشخیص میدی. مزدا هم توی چند سال اخیر خیلی خوب تونسته هویت بده به محصولاتش و چهره فوق العاده به روز و زیبایی از خودش نشون داده. تنها برندی که برخلاف نام بزرگش و در کمال تعجب هنوز این کارو تو همه محصولاتش عملی نکرده برند تویوتاست.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. حسین

    ۲ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    مزدا جز ۱۰ ماشین برتر دنیا شده در رده ۶ ام هستش خدای بهمن خودرو حق داره این وارد نکن اخ دیگه کسی النترا وسراتو اپتیما نمی خره دیگه-اونم تا چندین سال خیالت راحت نه تعمیری در کاره ونه خرابی -هوشمندترین ودقیق ترین گیربکس هم به مزدا تعلق داره بعد واسه ما فقط کره ای وارد می کنن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. ابوالفضل

    ۴ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سیویک خوبه یا مزدا ؟
    برداران جواب بدید لطفا”

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا