مزدا

قیمت و مشخصات مزدا CX-3 مدل 2020

مزدا جزئیات مربوط به قیمت کراس اوور CX-3 2020 را اعلام کرد. این خودرو هم‌اکنون از تجهیزات استاندارد بیشتر سود برده و تنها با یک تریم به نام اسپورت عرضه می‌شود.

قیمت این خودرو هم‌اکنون از ۲۱۶۸۵ دلار آغاز می‌شود درحالی‌که برای خرید نسخه چهار چرخ محرک آن باید ۲۳۰۸۵ دلار بپردازید. اولین نمونه‌های کراس اوور کامپکت مزدا از ماه جاری میلادی وارد نمایندگی‌های فروش خواهند شد.

خبرهای پیشین درباره CX-3 2020 ظاهراً درست بوده و مزدا از سه تریم قبلی دو تا را حذف کرده تا به این ترتیب با عرضه CX-30 که قیمت پایه ۲۲۹۴۵ دلاری دارد فضای بیشتری در اختیار CX-3 باشد.

نیروبخش کراس اوور جذاب مزدا پیشرانه ۲ لیتری تنفس طبیعی اسکای اکتیو جی بنزینی است که قدرت ۱۴۸ اسب بخاری دارد. این پیشرانه به‌صورت استاندارد با یک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک همکاری می‌کند.

عرضه CX-3 با یک تریم به این معناست که مزدا تجهیزات استاندارد بیشتری را در آن نصب کرده که از جمله آن‌ها می‌توان به اپل کارپلی، اندروید اتو، صفحه‌نمایش رانندگی فعال، سیستم تهویه مطبوع خودکار و برف‌پاک‌کن‌های حساس به باران اشاره کرد. یک صفحه‌نمایش ۷ اینچی نیز در مرکز داشبورد قرار گرفته و از دیگر تجهیزات CX-3 2020 می‌توان استارت دکمه‌ای و ورود بدون کلید را نام برد.

مزدا همچنین بسته ایمنی خود را برای این خودرو در نظر گرفته که شامل سیستم‌های متنوعی از جمله کروز کنترل راداری با عملکرد توقف و حرکت، ترمز شهری هوشمند با تشخیص عابران پیاده، هشدار خروج از مسیر و… می‌باشد.

مزدا CX-3 2020 اسپورت از چراغ‌های تمام LED سود برده و به‌صورت استاندارد دارای رینگ‌های ۱۶ اینچی آلیاژی است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. Sina

    ۲۱ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (100 ديدگاه)

    چه نمای عقب قشنگی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. حسین 2

    ۲۱ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (41 ديدگاه)

    نمای عقبش خیلی عالیه اما انصافا هم کابینش هم نمای کلی محصولات مزدا واقعا در حد شاهکار هنریه .مزدا نشون داده علاوه برکیفیت فوق العاده تو بحث زیبایی شناسی هم خیلی خلاقه .لامصب روح آدمو درگیر میکنه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا