مزدا

معرفی مدیرعامل و رئیس جهانی جدید مزدا

مزدا برخی تغییرات در مدیران ارشد خود را اعلام کرد. مهم‌ترین تغییر رخ داده در این کمپانی ژاپنی معرفی مدیرعامل و رئیس جهانی جدید این برند است.

ماسامیچی کوگایی، مدیرعامل قبلی مزدا
هم‌اکنون آکیرا ماروموتو به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت انتخاب شده است. رئیس جدید مزدا تا همین چند روز پیش به عنوان معاون اجرایی شرکت در آمریکا انجام‌وظیفه می‌کرده است.

آکیرا ماروموتو
ماروموتوی ۶۰ ساله جایگزین ماسامیچی کوگایی می‌شود که از این پیس سمت رئیس هیئت‌مدیره را در اختیار می‌گیرد. رئیس پیشین هیئت‌مدیره آقای سیتا کانای نیز جایگاه خود را ترک کرده تا جا برای کوگای و ماروموتو باز شود.

کیوشی فوجی وارا
با حضور ماروموتو در سکان‌داری مزدا، مدیر بخش تحقیقات و توسعه این شرکت آقای کیوشی فوجی وارا عهده‌دار ریاست بخش آمریکای این شرکت خواهد شد. فوجی وارا که ۵۸ ساله است با حفظ سمت همچنان ریاست بخش تحقیقات و توسعه را نیز بر عهده خواهد داشت. این مدیر با سابقه از سال ۱۹۸۲ تاکنون در مزدا مشغول به کار بوده و برخی پست‌های ارشد مزدا در این سال‌ها از جمله مدیریت بخش اروپایی را عهده‌دار بوده است.

کوگای ۶۳ ساله سابقه بیشتری در مزدا داشته و از سال ۱۹۷۷ تاکنون با این برند همکاری دارد.

 آکیرا ماروموتو
همه این تغییرات پس از دیدار عمومی سهامداران اعلام شده‌اند. این دیدار در ۲۶ ژوئن انجام گرفته و البته نیازمند دیدار بعدی مدیران خواهد بود. البته انتظار نداریم هیچ مانع بزرگی در راه سکان‌داری ماروموتو وجود داشته باشد. مزدا شانزدهمین خودروساز بزرگ دنیا بوده و پس از تویوتا، نیسان، هوندا و سوزوکی پنجمین خودروساز بزرگ ژاپنی می‌باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. me84

    ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (1772 ديدگاه)

    .
    طرف 41 ساله دارو تو اون شرکت خدمت میکنه.
    تو ایرانم رئیس جمهور که عوض میشه، تمام مدیران همه بخشها هم عوض میشن. نهایت 8 سال بمونن. نفر بعدی میاد با طرز فکر کاملا متفاوت و برنامه های متفاوت.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. فرامرز

      ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷
      سوابق: (1595 ديدگاه)

      همینه هر کی به مقامی میرسه اولین کارش اینه توشه دنیا و آخرتش رو جمع کنه!

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. مزدا

      ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷
      سوابق: (2033 ديدگاه)

      داداش وقتی صنعت ایران خصوصی سازی واقعی نشه وضع همینه.اگه خودروسازی ایران رو سهامشو چینی ها میخریدن الان وضع خیلی بهتر بود !

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. Mohamad

    ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (812 ديدگاه)

    ای کاش کانسپت ویژن کوپه و Kai را به مرحله توسعه برسن، دنیای خودرو به همچین اعجوبه هایی نیاز داره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. نوید جهرمی

      ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷
      سوابق: (3691 ديدگاه)

      این ب کنار. من ک از خدامه یه چنتا مدیر کاردرست ژاپنی بیان اینجا با نمونه های وطنی رقابت کنن تا معنی مدیریت رو به نمونه های بی نقص وطنی بفهمونیم.

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا