مزدا

نقاط قوت و ضعف مزدا CX-5 مدل 2018

اولین نسل مزدا CX-5 به خاطر دینامیک رانندگی قابل‌اعتنا و ظاهر شیک و مشتری‌پسند سریعاً به خودرویی محبوب تبدیل شد. دومین نسل این خودرو که به تازگی معرفی شده می‌خواهد موفقیت نسل قبلی را ادامه دهد…

مزدا CX-5 مدل 2018
مزدا در نسل دوم این کراس اوور راه درستی را در پیش گرفته است. همه‌چیز از پیشرانه گرفته تا شاسی، سیستم تعلیق و طراحی ظاهری دستخوش تغییر شده و توجه باورنکردنی به جزئیات ما را به یاد برندهای لوکس و رده‌بالا می‌اندازد.

مزدا CX-5 مدل 2018
مدل سال ۲۰۱۸ این خودرو دارای برخی تغییرات در سطح تجهیزات مدل پایه و همچنین معرفی تکنولوژی خلاقانه غیرفعال سازی سیلندر به منظور بهبود مصرف سوخت است. این کراس اوور شیک همچنین عنوان خودروی کاربردی سال ۲۰۱۷ اتوگاید از نظر خوانندگان را کسب کرده و در ادامه نیز شما را با نقاط قوت و ضعف این محصول ژاپنی آشنا می‌کنیم. با ما همراه باشید.

  • نقاط قوت

ظاهر شیک: کل محصولات مزدا بسیار شیک هستند و CX-5 جدید نیز به آسانی یکی از زیباترین کراس اوورها کلاس خود لقب می‌گیرد. با ظاهری لوکس، جزئیات هوشمند و طراحی‌ای که پیر نمی‌شود، کراس اوور مزدا از طراحی‌های افراطی و تفریطی اجتناب کرده است.

تجهیزات استاندارد درخور: برای سال ۲۰۱۸، حتی مدل پایه اسپورت CX-5 نیز دارای غربیلک فرمان و اهرم تعویض دنده چرمی، پایش نقاط کور و هشدار ترافیک عقب می‌باشد. این مدل همچنین دارای چراغ‌های جلو و واحدهای روز روشن LED می‌باشد. تمامی این تجهیزات تنها با بهای ۲۵۱۲۵ دلاری در دسترس است که با قیمت بسیاری از رقبای خود کاملاً رقابت می‌کند.

مزدا CX-5 مدل 2018

دینامیک رانندگی غیرقابل‌رقابت: این خودرو در کلاس کراس اوورهای کامپکت یک محصول واقعاً اسپورت بوده و فرمان و هندلینگ فوق‌العاده آن یک سر و گردن بالاتر از رقبا می‌باشد. یکی از نویسندگان اتوگاید درباره CX-5 گفته است: “CX-5 در سر پیچ‌ها به‌طور کاملاً احساس‌برانگیز به‌صورت تخت باقی مانده که برای یک شاسی‌بلند کامپکت واقعاً برجسته محسوب می‌شود. این خودرو شهرت مزدا به عنوان خودروی راننده را زنده کرده و بهترین تجربه رانندگی کلی را در کلاس خود ارائه می‌کند. این خودرو توازن با دقتی بین کاراکتر هیجان‌انگیز و سواری راحت ایجاد نموده است.

مزدا CX-5 مدل 2018

کابین فراتر از حد انتظار: حتی بدون آپشن قابل توجه کابین چرمی، مدل پایه CX-5 برخی از مدل‌های گران‌تر را نیز شرمنده می‌کند. تریم رده میانی تورینگ دارای طراحی چرم و جیر منحصربه‌فرد صندلی‌ها بوده که کاملاً جذاب است؛ اما طراحی کلی و کیفیت متریال بکار رفته فراتر از خودرویی در چنین کلاس می‌باشد. ارگونومی CX-5 نیز خوب بوده و سوئیچ‌ها و کنترل‌های ضروری نیز بسیار یوزر فرندلی هستند.

  • نقاط ضعف

فضای محفظه بار محدود: این خودرو از نظر محفظه بار پشت صندلی‌های ردیف دوم در برابر برخی از رقبای خود کم می‌آورد. البته زمانی که این صندلی‌ها تا شوند فضای زیادی فراهم می‌شود اما در کلاسی که برخی رقبا فضای داخلی بسیار زیادی دارند آرزو می‌کنید که ای کاش CX-5 فضای زیادی داشت.

مزدا CX-5 مدل 2018

نبود گزینه‌های گوناگون پیشرانه: تنها یک پیشرانه برای هر سه تریم CX-5 وجود دارد که از نوع ۴ سیلندر ۲.۵ لیتری اسکای اکتیو جی با قدرت ۱۸۵ اسب بخار است. این پیشرانه در نسل قبلی نیز وجود داشته اما به‌روزرسانی‌های گسترده‌ای در آن صورت گرفته است. این پیشرانه برای مدل سال ۲۰۱۸ یک تغییر دیگر نیز داشته و آن اضافه شدن تکنولوژی غیرفعال سازی سیلندر می‌باشد. گفته شده است در آینده پیشرانه دیزلی نیز برای این خودرو در دسترس خواهد بود.

مزدا CX-5 مدل 2018

هزینه‌های مالکیت بالاتر از حد متوسط: علیرغم اینکه سهم مزدا در بازار رو به افزایش یافته اما شبکه نمایندگی شرکت در آمریکای شمالی نسبت به هوندا، تویوتا و جیپ کاملاً کوچک است. نمایندگی‌های کمتر باعث شده‌اند هزینه‌های نگهداری و تعمیرات این خودرو بیشتر از حد متوسط صنعت باشد. کمبود قطعات به‌طور خودکار باعث افزایش بهای تمام شده می‌شود که تأثیر خود را روی جیب مصرف‌کننده می‌گذارد.

مزدا CX-5 مدل 2018

سیستم اطلاعات سرگرمی نه چندان جالب: صفحه‌نمایش ۷ اینچی سیستم اطلاعات سرگرمی CX-5 که در داشبورد نشسته تنظیمات شناور جذابی دارد که در تمامی تریم های خودرو به‌صورت استاندارد وجود دارد. این صفحه‌نمایش سرراست و مناسب بوده اما کمی بچه‌گانه به نظر می‌رسد. فکر می‌کنیم اگر ارتباطات اندروید اتو، اپل کارپلی و وای فای هات اسپات در این سیستم وجود داشتند پکیج کامل‌تری به مشتری ارائه می‌شود. مزدا قول نصب این سیستم‌ها تا پایان سال را داده است.

مزدا CX-5 مدل 2018

[دانلود ویدئو]

منبع: autoguide

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴۰ دیدگاه‌ها

  1. علی

    ۲۰ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (225 ديدگاه)

    من پژو 3008. رو ترجیح میدم داشبوردش زیباتره ظاهرش برام جذاب تره از همه مهم تر من به بزند پژو ارادت خاصی دارم

    موافقم 1
    مخالفم 1
    1. Hamid...Audi

      ۲۰ دی ۱۳۹۶
      سوابق: (712 ديدگاه)

      پژو 3008 به خاطر دیفرانسیل جلو بودنش صرفا یه هاچبک بلند حساب میشه…

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. شاهين

      ۲۰ دی ۱۳۹۶
      سوابق: (856 ديدگاه)

      این ماشین نه تنها از بنجل هایی مثل پژو ٣٠٠٨ و این فرانسوی های به درد نخور بهتره بلکه انقدر شیک و با کلاسه و انقد جذاب طراحی شده که کلاس اقتصادی رو رد کرده و وارد لوکس ها شده. درود بر شرف این کمپانی که با ٢۵٠٠٠ دلار همچین شاهکاری رو ساخته.فقط کسایی که مزدا رو روندن میفهمن هندلینگ سر پیچ مزدا یعنی چی…

      موافقم 2
      مخالفم 0
      1. Saeed Boroomand

        ۲۰ دی ۱۳۹۶
        سوابق: (477 ديدگاه)

        ماشین های فرانسوی مشکلشون چیه مگه؟ چون توی ایران ماشین فرانسوی نداریم که به اون شکل و کولیوس و تالیزمان و کپچر هم من نشنیدم مشکل جدی داشته باشن، ماشین های مثل دویست و شش و چهارصد و پنج خب هم خیلی قدیمی هستن و هم این که بومی سازی اش کردن و بیشتر مشکلات از اینجا ها ناشی میشه. البته خب در مقایسه با آیودی و تویوتا یه مقدار عقب تر هستن ولی قیمتشونم کمتره یه مقدار.

        موافقم 0
        مخالفم 1
    3. علی

      ۲۰ دی ۱۳۹۶
      سوابق: (225 ديدگاه)

      دوستان چرا دیسلایک بارانمون کردین من نظر شخصیمو گفتم
      درضمن دوست عزیز آقا حمید این شاسی بلند نیستند کراس اوور هستم به نظرم هر کمپانی سبک خودشو داره پژو بیشتر تو ظاهر و کم مصرف بودن خودروهاش کار میکنه
      آقا شاهین من چند جا خوندم هندلیگ پژو بهتر از مزداست

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Saeed Boroomand

        ۲۰ دی ۱۳۹۶
        سوابق: (477 ديدگاه)

        این که افراد به نظر شخصی دوستان یا بعضا به فکت های علمی دیسلایک میدن ( خود وجود دکمه دیسلایک حتی خیلی منطقی نیست ) نشان از بینش عمیق و آموزه های فرهنگی غنیه :)
        اما در حالت کلی هندلینگ مزدا از بقیه توی کلاسش بهتره، از معدود مواردی که تقریبا همه منتقدین بهش باور دارن، و همچنین کیفیت مواد داخل کابین شرکت های مثل مزدا و ولکس واگن معمولا از بقیه بهتره توی ماشین های غیر لوکس. پژو هم خوبه به خاطر داشتن هویت و طراحی مستقل و کابینش که به نظر من هم زیباست. اما در کل ماشین هاش یک لول پایین تر هستن نسبت به برند های مثل مزدا و هوندا.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. علی

          ۲۰ دی ۱۳۹۶
          سوابق: (225 ديدگاه)

          دوست عزیز حرفت کاملا متین
          و منطقی بود حال کردم
          کاش همه کامنتاشون مثل توبود

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. مسعود

          ۲۳ فروردین ۱۳۹۷
          سوابق: (1 ديدگاه)

          من همین الان هم مزدا ۳ دارم و رنو تالیسمان قطعا و بدون تردید و بدون هیچ شکی مزدا ….اگ مزدا ۶ تو ایران پول به این سطل آشغال گنده که رنو ساخته نمیدادم …کسایی که تالیسمان روندن و یا مدت زیادی داشتنش حرفمو تایید می کنن اگر نه واقعا با هم رده هاش مقایسه کنید…یه ماشین احمق و بی نهایت اذیت کن تنها نکات مثبتش ظاهرش که واقعا زیباس وشتابش و گیربکسشه که دومی تا حدی از سومی ناشی میشه وگرنه هندلینگ دوام و کاملا غیر یوزر فرندلی ….حتی یه کلید نزاشتن که اگه لازم بود کنترل کشش رو خاموش کنی با یه سوییچ پلاستیکی احمقانه….خلاصه بگم مهندس هایی که تالیسمان رو ساختن معلومه از اون خر خون ها بودن که شب روز درس خوندن و مهندس شدن ولی مهندس های مزدا اونایی ان که همون سر کلاس یاد میگرفتن?

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. شاهين

        ۲۱ دی ۱۳۹۶
        سوابق: (856 ديدگاه)

        شما جایی خوندی ولی من تجربه شخصیمو گفتم.وقتی ۴٠٧ و مزدا٣ رو رانندگی کنی دیگه گریت میگیره بشینی پشت پژو

        موافقم 1
        مخالفم 0
    4. Ali

      ۲۱ دی ۱۳۹۶
      سوابق: (969 ديدگاه)

      یکی از پرفروش ترین ماشین های اروپا ۳۰۰۸ هست و نقدهای خوبی روش شده نه به صرف فروش بالا

      موافقم 0
      مخالفم 0
    5. علیرضا

      ۲۳ فروردین ۱۳۹۷
      سوابق: (48 ديدگاه)

      من ریویوها رو خوندم ، تیگوان و CX5 و هوندا CRV عموما رنک بالاتری دارن ، ولی پژو3008 هم رنک مناسبی داره، همین طور راو4 .

      موافقم 0
      مخالفم 0
    6. فرهاد رضایی

      ۸ مرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (1 ديدگاه)

      دوست عزیز خودرو های فرانسوی در بازارهای جهانی حرفی برای گفتن ندارند نه از نظر کیفیت و طراحی و نه از نظر خدمات قابل توجه نیستند . فرانسوی ها را بیشتر در کشورهای جهان سوم و آفریقایی میبینید .
      من خودم در کانادا هستم به اطلاع شما میرسانم که حتی یک دستگاه پژو یا رنو در کانادا و آمریکا تاکنون ندیده ام اینجا بازار رقابتی است و توان رقابت را فرانسوی ها ندارند . اصلا نمایندگی فروش و خدمات هم ندارند . و مردم اصلا پژو و رنو را قبول ندارند .
      در طول پنج سال اخیر خودروهای کره ای هیوندایی و کیا جهش بزرگی کردند و بازار خوبی را بدست آورده اند .بر عکس میتسو بیشی بازار کوچک خود را از دست داده و صحبت از خارج شدن این کمپانی از آمریکای شمالی است .

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. SAEED Z

    ۲۰ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (481 ديدگاه)

    دینامیک راندگی مزدا در کلاس خودش یک سر و گردن از رقباش بالاتره.
    شعار برازنده ای داره : Driving Matters

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. ارش

    ۲۰ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (75 ديدگاه)

    قیمت فقط ۲۵۰۰۰ دلار????❤❤❤

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. جواد

    ۲۰ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (79 ديدگاه)

    اتفاقاً اولین نقطه ضعفش ظاهر غیر شیکشه!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. جواد

      ۲۰ دی ۱۳۹۶
      سوابق: (79 ديدگاه)

      برا چی منفی میدید!؟
      خدایی از نظر زیبایی در مقابل کراس اوورای آئودی،بنز،لکسوس،تویوتا،…..،هیوندا خیلی پایین تره!
      بیاییم تعصب رو کنار بزاریم!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. شاهين

        ۲۰ دی ۱۳۹۶
        سوابق: (856 ديدگاه)

        شما اگه ٣٠٠ میلیون داشتی اینو بخری بگو زشته برو لکسوس بخر ۴۵٠ تومن :)

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. جواد

          ۲۰ دی ۱۳۹۶
          سوابق: (79 ديدگاه)

          دوست خوب اینجا همه میان نظرشونو میدن! قرار نیست کسی قدرت خرید فلان ماشینو داشته باشه یا نداشته باشه!
          (ضمناً! بنده قدرت خرید چند تا پورشش رو هم دارم!)

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. Sina

        ۲۰ دی ۱۳۹۶
        سوابق: (365 ديدگاه)

        منفی میدن چون حرفات هیچ منطقی نداره، بنز آئودی، لکسوس لوکس ساز هستن در صورتی که مزدا خودروساز اقتصادی هست این طبیعیه که خودروی لوکسی که دوبرابر خودروی اقتصادی قیمت داره بایدم طراحی شکیل تری داشته، پس منطقی کامنت بزار… تو بین کراس اوور های اقتصادی و نیمه لوکس مزدا یکی از زیباترین طراحی هارو داره

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. جواد

          ۲۰ دی ۱۳۹۶
          سوابق: (79 ديدگاه)

          من کلی گفتم رفیق!
          اگه دقت کنی آخرش هیوندا رو هم نوشتم!!
          هیوندا که دیگه هایپر کار ساز نیست!!؟

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. جواد

          ۲۱ دی ۱۳۹۶
          سوابق: (79 ديدگاه)

          صحبتم کلی بود!
          دقت کنی آخر کامنتم تویوتا و هیوندا رو هم نوشتم!
          اینا که دیگه هایپرکار ساز نیستن!؟

          موافقم 0
          مخالفم 0
      3. Saeed Boroomand

        ۲۰ دی ۱۳۹۶
        سوابق: (477 ديدگاه)

        یعنی به نظر شما ظاهر مزدا سی ایکس فایو از اون قورباغه ی بی احساس را فور بهتر نیست؟ ( بقیه موارد رو تویوتا کارش درسته)

        موافقم 0
        مخالفم 0
      4. حسن

        ۲۱ دی ۱۳۹۶
        سوابق: (187 ديدگاه)

        کسی نگفت از بنز و آئودی و لکسوس بهتره، ولی یقینا از تویوتا و هیوندایی طراحی بهتری داره.
        من 7 ماه پیش بعد از کلی گشتن و تست درایو اکثر کراس اوورای هم رده قیمتی مزدا cx-5 (تویوتا راو 4 و نیسان روگ و هندا سی آر وی) آخرش مزدا رو انتخاب کردم و واقعا راضیم از انتخابم. باید اینا رو کنار هم دید تا متوجه تفاوت ها و کیفین کابین و غیره شد. البته همشون خوب بودن و هرکدوم مزیت خودشو داشت ولی مزدا هم طراحی و کیفیت متریال و رانندگیش بهتر بود

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. حمید رضا

      ۲۱ دی ۱۳۹۶
      سوابق: (60 ديدگاه)

      من اینو از نزدیک تو توکیو دیدم. اولین لحظه که دیدمش حس شوک رو داشتم مثل اولین دیدن cls., فراری مودنا، کادیلاک srx،سری 6، کوروت، میتسوبیشی mitsu 3000gt ، lc500، گالانت 95و چندتا ماشین دیگه از نزدیک.
      فووووووووقالعاده فضاییه. انگار از آینده اومده.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  5. محمود

    ۲۰ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (251 ديدگاه)

    11111111111تو این سگمنت پژو 3008 سلطانه..بقیه دوم به بعد .

    موافقم 0
    مخالفم 1
    1. شاهين

      ۲۰ دی ۱۳۹۶
      سوابق: (856 ديدگاه)

      3008 توی ١٠ تای اولم نیست دوست عزیز…برو سایت های معتبر رو چک کن متوجه میشی…این کلاس در سلطه مزدا و تویوتا و هونداست و بعد از اونها هم هیوندا و کیا..اصلا پژو عددی نیست تو این جمع بزرگان.من دی اس رو هم نمیتونم با مزدا مقایسه کنم چه برسه به پژو

      موافقم 0
      مخالفم 0
  6. Behi

    ۲۰ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (146 ديدگاه)

    3008 و CX5 هردو عالین
    ظاهر شیک کابین شیک
    اگه پژو انجین قوی و چهار چرخ محرک میذاشت با اختلاف اول میشد تو این سگمنت اما الان مشترکن (پژو بخاطر بازار هدفش که اروپاست مصرف سوخت رو اولیت قرار میده همین عامل باعث میشه تو سایر نقاط جهان از محبوبیت محصولاتش کاسته شه)
    عاشق هر دوشونم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. علی

    ۲۰ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (159 ديدگاه)

    با سلام
    یه نکته ای که این دوست داشتنی ژاپنی داشت و برام عجیب بود تعداد کم نمایندگی های مزدا در آمریکای شمالی و همچنین کمبود قطعات است که بعضا پیش میاد و جالبه که اینقدر سریع می تونه روی هزینه های بالاتر در اونجا تاثیر بزاره و مطمعننا فروشش هم پایین بیاره .واقعا حیف این ماشین به این کاملی هست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. سید مهران میرابوالقاسمی

    ۲۰ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (259 ديدگاه)

    اخه اونایی که میگن پژو هروقت گفتیم خاک انداز خودتونا وسط بینداز اخه اگه به مزدا بگید زشت پس به قیافه تون چی می گید مزدا دمت گرم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. مهران

    ۲۰ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (299 ديدگاه)

    حیف این برند که تو ایران نمایندگی نداره به نظرم اگه وارد میشد به خاطر کیفیت و زیبایی و ….. به فروش خیلی خوبی میرسید

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ماسل

      ۲۰ دی ۱۳۹۶
      سوابق: (2433 ديدگاه)

      خود مزدا فکر نکنم چندان تمایلی داشته باشه .ولی اگه میبود خوب میشد.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  10. حمیدرضا

    ۲۰ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (2415 ديدگاه)

    اصلا علاقه ای به برند مزدا ندارم هزاریم ماشین خوب بسازه یه تویوتا یا نیسان یا سوبارو رو به مزدا ترجیح میدم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. حسین وی

    ۲۱ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (463 ديدگاه)

    سلطانه بی چونو چرای ژاپن

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. #ali.m#

      ۲۱ دی ۱۳۹۶
      سوابق: (1836 ديدگاه)

      مخالفم .

      موافقم 0
      مخالفم 0
  12. Raha

    ۲۱ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (288 ديدگاه)

    زبان طراحی مزدا با سلیقه ی ما ایرانی ها خیلی مچه
    از هر کی بپرسید حتما در کنار کلی خودرو های دوست داشتنیش یه دونه مزدا هم میبینید

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. Raha

    ۲۱ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (288 ديدگاه)

    “طراحی‌ای که پیر نمی‌شود”
    بهترین جمله ایی که تا حالا در مورد مزدا دیدم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. Alitalia

    ۲۱ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (66 ديدگاه)

    باور اینکه بتونی این ماشینو با ١١٠ میلیون سوار شی در حد رویاست. چه بر سرمون اومده؟؟ الهی باعث و بانیش نابود بشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. Matthew

    ۲۳ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام دوستان
    من پس از یک ماه تحقیق و مطالعه مزدا CX-5 Gran Touring Premium Package گرفتم. برای من کنار تکنولوژی به روز, ایمنی خودرو خیلی مهم بود. برای همین من هم از ماشینهای لوکس (Acura, infiniti, BMW ) تست درایو کردم هم خودروهای اکونومی (RAV۴, CR-V, Santa Fe sport). از بین این خودرو ها میتونم بگم مزدا بهترین driveability رو میده و مخصوصن آپشن Adaptive cruse control و نمایش اطلاعات روی شیشه جلو بسیار مفید هست در رانندگی.
    برای اینکه لیست کامل خودروها و امتیاز مربوطه در رابطه با ایمنی رو به صورت سال به سال ببینید میتونید به این آدرس مراجعه کنید که بر اساس تست به هر خودرو امتیاز میدن و از حالت سلیقه ای بدور هست.
    https://www.iihs.org/iihs/ratings/TSP-List

    موافقم 1
    مخالفم 0
  16. Farshid

    ۱۳ مهر ۱۳۹۸
    سوابق: (1 ديدگاه)

    هر ۳ مدل ۲۰۱۷ و ۱۸ و ۱۹‌رو داشتم الانم دارم. مدل ۲۰۱۹ با معرفی موتور توربو ۲۵۰۰ جای هیچ عیب و نقصی رو تو دین ماشین باقی نگذاشت… بی نظیر و به طور محسوس از هم رده های خودش مثل تویوتا راف۴ ، هوندا CRV و نیسان روگ بالاتر هست. لذت رانندگی‌اسپرت و بی نظیر

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. فرهاد

    ۱۸ بهمن ۱۳۹۸
    سوابق: (1 ديدگاه)

    دوستان در نظر داشته باشید که در بازار جهانی خودرو ،اتومبیل های فرانسوی اصلا حرفی برای گفتن و رقابت ندارند .
    یکی از بزرگترین بازارهای اتومبیل آمریکای شمالی است (آمریکا -کانادا ) شما هیچ اتومبیل فرانسوی نخواهید دید چون توان عرض اندام ندارند .
    بین ژاپنی ها هم بترتیب فروش تویوتا — هوندا — نیسان و سوبارو هستند پس از اینها مزدا ظهور میکنه .
    البته برندهای لوکس ژاپنی مثل لکسوس آکورا و اینفینیتی مجزا هستند

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا