مزدا

دو کانسپت جدید مزدا برای نمایشگاه توکیو 2017

تا چند روز دیگر نمایشگاه خودروی توکیو آغاز به کار خواهد کرد و مزدا نیز در تلاش است توجهات را به خود جلب کند.
این برند خوش‌نام ژاپنی اعلام کرد برنامه‌هایی برای نمایش دو خودروی مفهومی جدید در توکیو داشته و البته هردوی آن‌ها را با تصاویری تیزری به همگان نشان داده است.


تصویری را که مشاهده می‌کنید یک کار مطالعاتی طراحی بوده و به عنوان “درک عمیق از زبان طراحی کودو” توصیف شده است. اگرچه هنوز جزئیات بیشتری از پروژه جدید مزدا منتشر نشده اما واضح است که ما با یک خودروی چهار درب صاف و صیقلی طرف هستیم که شاید نهایتاً به تولید یک RX-8 جدید ختم شود.


علاوه بر این خودرو، مزدا از کانسپتی رونمایی خواهد کرد که پیش‌نمایشی از مدل تولیدی بوده و به نظر می‌رسد مقدمه‌ای برای عرضه نسل جدید مزدا ۳ باشد. این خودرو نیز به عنوان یک هاچبک کامپکت که نشان دهنده نسل بعدی طراحی و تکنولوژی شرکت است توصیف شده و از پیشرانه بنزینی با تکنولوژی اسکای اکتیو X سود می‌برد. پیش از این خبرهای زیادی درباره تکنولوژی جدید مزدا در زمینه قوای محرکه در پدال منتشر شده است.


مدیرعامل مزدا می‌گوید:

غرفه امسال ما در توکیو نشان دهنده عصر جدیدی از حیات مزداست. ما کانسپتی را نشان خواهیم داد که نشان دهنده طراحی و تکنولوژی‌هایی بوده و نسل جدیدی از خودروهای مزدا را تعریف می‌کند.

مزدا CX-8 جدید نیز به همراه نسخه‌های ویژه MX-5 (با سقف قرمز تیره و کابین چرم) و مزدا ۲ در نمایشگاه خودروی توکیو ۲۰۱۷ حاضر خواهد بود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. Behnam.xan

    ۲۰ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (155 ديدگاه)

    مزدا هرچی درست کنه دوستش‌دارم❤❤

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. سید مهران میرابوالقاسمی

    ۲۰ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (259 ديدگاه)

    مزدا تو این نمایشگاه می ترکونه و همه ماشین ها از مزدا عقب می افتن.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. me84

    ۲۰ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (1772 ديدگاه)

    .
    مزدا ایول داره.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا