مازراتی

آماده پذیرش دومین شاسی‌بلند مزراتی باشید!

اگرچه بسیاری از ما منتظر تولید مدل گرن توریسموی جدید و نسخه تولیدی آلفیری هستیم، مزراتی محصول کاملاً متفاوتی را در اولویت تولید قرار داده است. کمپانی مادر یعنی فیات-کرایسلر می‌داند که ادامه تولید شاسی بلندها در این دوران به نفع خودش بوده و اینکه سرجیو مارکیونه اعلام کرده تا سال ۲۰۲۰ شاسی‌بلند دیگری توسط نیزه سه شاخ ایتالیایی تولید خواهد شد جای تعجب زیادی ندارد.


شاسی‌بلند جدید مزراتی هنوز نامی نداشته و در جایگاهی پایین‌تر از مدل لوانته قرار خواهد گرفت. این خودرو از همان پلتفرم جیورجیوی آلفارومئو استلویو استفاده خواهد کرد. مدیرعامل فیات-کرایسلر می‌گوید شاسی‌بلند جدید مزراتی می‌تواند از قوای محرکه جدید استفاده کند. با توجه به اینکه مزراتی قول استفاده از الکتریسیته در مدل‌های خود را داده بنابراین شاید بتوان گفت قدبلند جدید شرکت از پیشرانه هیبریدی سود خواهد برد.

2017 Maserati Levante
انتظار می‌رود محصول جدید مزراتی به مصاف پورشه ماکان برود و به افزایش فروش این برند کمک کند.

2017 Maserati Levante
مارکیونه می‌گوید به لطف معرفی اولین شاسی‌بلند مزراتی یعنی لوانته، این برند توانسته در سه‌ماهه اول سال ۲۰۱۷ فروش ۳۶ هزار دستگاهی داشته باشد که افزایش قابل‌توجهی را نسبت به فروش ۲۳۹۰۰ دستگاهی مدت مشابه سال قبل از آن نشان می‌دهد.


اما همه‌چیز بر وفق مراد نبوده زیرا یکی از مدیران مزراتی اذعان داشته تولید لوانته به دلیل هماهنگی با تقاضای ضعیف‌تر مشتریان کند شده است. تصاویر جاسوسی نشان داده‌اند که مدل ۸ سیلندر لوانته GTS نیز در راه است و شاید این محصول بتواند مشتریان بیشتری را به‌سوی برند جذب نماید. همچنین نسخه الکتریکی شده این خودرو نیز با کمک گرفتن از قوای محرکه کرایسلر پاسیفیکا تولید خواهد شد.

Maserati Levante GTS Render
Maserati Levante GTS Render
انتظار می‌رود یک محصول کاملاً الکتریکی از مزراتی در پایان دهه میلادی جاری معرفی شود و همچنین شانس خوبی برای تولید این محصول بر مبنای مدل آلفیری وجود دارد. همچنین در سال ۲۰۲۰ نسل بعدی گرن توریسمو سرانجام پدیدار خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. HORSE

    ۶ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (217 ديدگاه)

    از این موضوع که مازراتی زیر نظر مارکیونه هستش احساس خوبی ندارم!
    حیف واقعا الفا رومئو و مازراتی به این روز بیوفتن!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. یانکی

    ۶ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (186 ديدگاه)

    به چه روزی داداش؟ فقط کمی دقت میخواد تو کمپانیه کرایسلر فیات jeep dodge ram ماشین میفروشن پلت فرم جدید محصول جدید برا این 2 برند پی زوریه ضرر ده هست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. ونوم اف ۵

    ۶ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (1274 ديدگاه)

    عکس اولی چه رخی داره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. امید

    ۶ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (138 ديدگاه)

    عجیبه که خیلی نمیشه مازراتی رو بصورت شاسی بلند و کراس اوور پذیرفت.کاشکی هرچه زودتر گرن‌ توریسمو‌ جدید رونمایی بشه.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا