مازراتی

مزراتی‌های سفارشی در راه ژنو

غرفه‌ی مزراتی در نمایشگاه ژنو امسال محصول جدیدی را به نمایش نخواهد گذاشت اما خب شاسی‌بلند جدید لوانته تروفئو لانچ ادیشن ۸ سیلندر توجهات را به خود جلب خواهد کرد.


این خودرو تنها به تعداد ۱۰۰ دستگاه ساخته خواهد شد و تولید آن نیز به منظور گرامیداشت معرفی نسخه‌ی پرچم‌دار لوانته تروفئو صورت می‌گیرد. خودروی مورد بحث که در ژنو حضور خواهد داشت از رنگ بدنه‌ی آبی مات استفاده خواهد کرد هرچند مشتریان می‌توانند رنگ‌های جیالو مودنزه و روسو ماگما را نیز سفارش دهند.

به لطف استفاده از عناصر فیبر کربنی در سپرها و رکاب‌های جانبی و همچنین کاپوت متفاوت شاهد تمایز این شاسی‌بلند با سایر نسخه‌ها خواهیم بود. لوانته تروفئو لانچ ادیشن از رینگ‌های ۲۲ اینچی مشکی مات یا براق استفاده می‌کند. کالیپرهای ترمز را نیز می‌توان با رنگ‌های نقره‌ای، آبی، زرد یا قرمز سفارش داد.


داخل کابین نیز صندلی‌های اسپورت با پوشش چرم طبیعی و دوخت‌های متضاد و لوگوی تروفئو روی پشت‌سری‌ها خودنمایی می‌کنند.

از نظر پرفورمنس باید گفت این شاسی‌بلند ایتالیایی دارای قلب آهنین ۸ سیلندر ۳.۸ لیتری توئین توربوی ساخت فراری با قدرت ۵۹۰ اسب بخار و گشتاور ۷۳۰ نیوتون متر سود می‌برد. این پیشرانه به یک گیربکس ۸ سرعته ساخت ZF و سیستم چهار چرخ محرک متصل شده و شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۴.۱ ثانیه‌ای و حداکثر سرعت حدود ۳۰۰ کیلومتر در ساعتی دارد.


جدای از لوانته تروفئو لانچ ادیشن شاهد حضور لوانته S Q4 گرن اسپورت و کواتروپورته S Q4 گرن لوسو در ژنو خواهیم بود. خودروی مزراتی گرن توریسمو MC که رنگ گریجیو لاوا مات و کابین فیبر کربنی دارد هم در این رویداد حضور خواهد داشت.


نهایتاً باید گفت مزراتی در ژنو از یک خودروی تک و خاص رونمایی خواهد کرد که توسط یکی از مشتریان سفارش داده شده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. virtual

    ۱۰ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (13 ديدگاه)

    طراحیش رو خیلی دوس دارم
    واقعا ساده و زیباست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. s.h

    ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (712 ديدگاه)

    موتور و گیربکس بی مرگ اون فراری اینم زد اف
    فکر کنم فقط واسکازین بخواد و روغن موتور اونم واسه 15-20 سال

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا