مازراتی

معرفی مزراتی کواتروپورته و لوانته سفارشی در مونتری

باورش سخت است اما هفته‌ی خودرویی مونتری دوباره فرا رسیده است. این رویداد خودرویی از ۱۲ آگوست شروع به کار می‌کند اما خب خبرسازی‌های آن قبلاً شروع شده است. مزراتی یکی از خودروسازانی است که در این رویداد حضور خواهد داشت و دو محصول سفارشی را معرفی خواهد کرد. نسخه‌های ارتقا یافته‌ی سدان کواتروپورته و شاسی بلند لوانته با تریم های متفاوت و کابین‌هایی به روز در مونتری حضور می‌یابند.


هر دو خودرو دارای کابین قهوه‌ای‌رنگ PELLETESSUTA خواهند بود. البته که این تنها یک نام جذاب نیست چراکه در بخش داخلی هر دو خودرو شاهد نوارهای چرم ناپا که هنرمندانه باهم ترکیب می‌شوند خواهیم بود. نتیجه‌ی نهایی ایجاد متریالی بادوام، سبک‌وزن و خاص است. مزراتی می‌گوید تنها خودروسازی است که چنین کابینی را ارائه می‌کند.


البته این کابین برای همه‌ی مزراتی در دسترس نخواهد بود. در کل تنها ۵۰ دستگاه کواتروپورته و ۵۰ دستگاه لوانته با این کابین ویژه تولید خواهد شد. علاوه بر چرم زیبا، سدان های سفارشی کواتروپورته S Q4 گرندلوسو دارای بدنه‌ای خاص با کالیپرهای ترمز آبی‌رنگ خواهند بود. شاسی بلندهای لوانته S گرن اسپورت نیز از رنگ سه پوششه ی برنزی و رینگ‌های ۲۱ اینچی پولیش خورده سود خواهند برد. داخل کابین این خودروها تریم مشکی با چوب بکار خواهد رفت. هر دو خودروی مزراتی دارای نشان‌های زگنا ادیشن که مسئول تولید چرم یاد شده می‌باشد خواهند بود.

مزراتی به قیمت این دو خودروی سفارشی اشاره‌ای نکرده اما گفته پیش‌فروش آن‌ها شروع شده و اولین نمونه‌ها طبق انتظارات در بهار سال ۲۰۲۰ به دست مشتریان خواهند رسید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. فريد

    ۱۹ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (507 ديدگاه)

    این مزراتیه یا مازراتی؟ ?

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. moein

    ۱۹ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (894 ديدگاه)

    فوق العاده چشم نواز و زیبا
    امیدوارم هر چی زودتر این برند دوستداشتنی به جایگاه اصلیش برگرده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. حمیدرضا

    ۱۹ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (2415 ديدگاه)

    کلا باید یه فکری به حال طراحی های داخلی و خارجیشون بکنن اصلا هماهنگی نداره بیرونش خیلی خوبه داخلش هنوز قدیمی به نظر میاد حتی جنسیس به عنوان یه شرکت نوپا کابین مدرن تری داره هرچند بیشتر از المانی ها الگو گرفته

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا