مسابقات

شرکت آلونسو در تست مسابقات استقامت جهانی در بحرین

فرناندو آلونسو در تست روز یک‌شنبه WEC در بحرین شرکت خواهد کرد. این راننده‌ی تیم فرمول ۱ مک‌لارن برای تست با خودروی تویوتا TS050 در کنار سباستین بوئمی، برای اولین بار با یک خودروی LMP1 رانندگی خواهد کرد.

نام آلونسو در لیست ابتدایی تست که  در همین ماه میلادی منتشر شد نبود، اما او در تست بحرین، یک صندلی خودروی تویوتا را در اختیار خواهد داشت. آلونسو در مسابقه آخر قهرمانی استقامت جهان در بحرین در روز شنبه، مهمان خانواده‌ی سلطنتی بحرین بود و با اعضای تیم پورشه نیز در گاراژ آن‌ها دیدار داشت.

شرکت او در این تست، تائید کننده‌ی اخبار مبنی بر شرکت او در مسابقات ۲۴ ساعته لمانز سال آینده است. آلونسو خواهان کامل کردن کلکسیون موفقیت‌های خود و بر سر نهادن تاج سه‌گانه‌ی مسابقات موتوراسپورت است. از مسابقات فرمول یک موناکو، ایندی ۵۰۰ و لمانز، او تنها در موناکو قهرمان فرمول یک شده، امسال نیز یک‌بار در مسابقات ایندی ۵۰۰ شرکت کرد اما این اسپانیایی هنوز در لمانز شرکت نکرده.

 

هیساتاکه موراتا رئیس تیم WEC تویوتا دراین‌باره گفت:

بسیار هیجان‌زده‌ایم که فرناندو آلونسو اتوموبیل ما را تست خواهد کرد. وقتی او برای دیدار ما آمد، همه می‌توانستند اشتیاق او را برای رانندگی با این اتوموبیل متوجه شوند. ما به این حس او برای شرکت در مسابقات مختلف موتوراسپورت احترام زیادی می‌گذاریم و بسیار خرسند می‌شویم که رانندگی با اتوموبیل هیبریدی LMP1 خود را به او پیشنهاد کنیم. شنیدن بازخورد او از رانندگی با تویوتا TS050 شنیدنی است. او یک راننده‌ی واقعی است.

 

آلونسو امکان شرکت در دیگر مسابقات WEC را نیز دارد. در فصل ۲۰۱۸ تنها گرندپری فرمول یک ژاپن با تقویم مسابقات استقامت جهانی تداخل دارد.

دیگر خودروی LMP1 تویوتا TS050 Hybrid را لائورنت ویل، ستاره‌ی LMP2 و مایک کانوی در بحرین تست خواهند کرد و پیِترو فیتیپالدی، قهرمان مسابقات Formula V8 3.5 به‌عنوان جایزه برنده شدن در مسابقات پشتیبانی WEC اتوموبیل پورشه ۹۱۹ Hybrid را خواهد راند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Babak

دانش‌آموخته‌ی مهندسی مکانیک، عاشق خودرو، نویسنده و مترجم پدال

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا