مسابقات

باتن در مک لارن خواهد ماند

مارتین ویتمارش رئیس مک لارن به بی بی سی اسپرت گفت قطعا جنسن باتن سال بعد با ما خواهد بود و با او یک قرارداد طولانی مدت خواهیم بست. باتن ۳۱ ساله در دومین سال قراردادی با مک لارن قرار دارد که می تواند در صورت تمایل تا سال ۲۰۱۲ راننده مک لارن باشد. لازم به ذکر است که تیم فراری برای به خدمت گرفتن باتن بسیار مشتاق بود. اما ویتمارش گفت: من می توانم تضمین کنم باتن سال بعد با ما خواهد بود. ما هر دو می خواهیم به مدت طولانی با یکدیگر کار کنیم.

بی بی سی اسپرت در ماه جون اعلام کرد که باتن می خواهد با مک لارنی بماند که مشتاق نگه داشتن او است و قهرمان ۲۰۰۹ جهان مشتاقانه خواستار ماندن در تیم اصلی است. دو طرف قراردادشان را تمدید کرده اند و می خواهند قراردادی طولانی مدت بیش از یک سال را ببندند. ویتمارش در مصاحبه با ۵live وقتی از او پرسیده شد که ممکن است قراردادی ۴ یا ۵ ساله منعقد کنید پاسخ داد : مدت زمان قرار داد می تواند در قالب ” یک ایده جهانی” باشد. همچنین افزود : اصل قرارداد چیزهایی نیست که در عموم مطرح می شوند . ما فقط در حال حاضر در موردش صحبت می کنیم. فکر نمی کنم عجله ای برای قرار داد یک ساله داشته باشیم. امسال باتن در بسیاری اوقات رانندگی خاصی را در تاریخ فرمول یک به نمایش گذاشت.و من فکر می کنم می تواند حتی بیش از این نیز باشد.

قرارداد هم تیمی باتن لوئیس همیلتون نیز در سال ۲۰۱۲ به پایان می رسد.

منبع : سایت بی بی سی

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مسعود مهدوی نیا

مسعود مهدوی نیا www.f1-gp.blogfa.com

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا