مسابقات

آلونسو قطعاً به مسابقات ایندی 500 بازخواهد گشت

پس از نقص پیشرانه‌ای که مانع از تلاش برای کسب عنوان قهرمانی شد، آلونسو می‌گوید قطعاً در آینده به مسابقات ایندی ۵۰۰ بازخواهد گشت.


راننده‌ی تیم مک لارن هوندا آندرتی تلاش جانانه‌ای برای کسب عنوان قهرمانی در اولین مسابقه ایندی ۵۰۰ خود داشت اما پس از طی ۲۷ دور و درحالی‌که ۲۱ دور باقی مانده بود و عنوان هفتم را در اختیار داشت، پیشرانه‌ی هوندا مانع از ادامه‌ی مسابقه شد.


اگرچه آلونسو می‌گوید اولویت اولش راندن خودرویی قابل برای قهرمانی در فرمول ۱ است اما هنوز هم مسابقات ایندی ۵۰۰ را به عنوان چالشی که باید تکمیل شود می‌بیند.


زمانی که از آلونسو درباره‌ی بازگشت به ایندی پرسیده شد او گفت:

قطعاً، بله. واضح است اگر من به اینجا بازگردم حداقل می‌دانم اوضاع از چه قرار است. دیگر بار اولی نخواهد بود که دوباره استارت می‌زنم، پیت استاپ ها را می‌بینیم و…

آلونسو ادامه داد:

بنابراین مسابقات آسان‌تر خواهد بود یعنی سازگار خواهم شد. اجازه دهید ببینیم در سال‌های آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد. من باید این چالش را تعقیب کنم زیرا قهرمانی در ایندی ۵۰۰ هنوز کامل نشده است.


آلونسو این مسابقه و ۲ هفته‌ی قبل از آن را “تجربه‌ای فوق‌العاده” دانسته؛ هرچند که عملکرد ناامیدکننده‌ای داشته است.


او اضافه کرد:

من نه تنها از اینکه نتوانستم مسابقه را به پایان برسانم ناراحتم بلکه در هر مسابقه‌ای که شرکت می‌کنید می‌خواهید نفر اول از خط پایان عبور کنید. امروز این کار ممکن نبود. دو هفته‌ی گذشته تجربه‌ای فوق‌العاده بودند. من اینجا آمده‌ام تا خودم را ثابت کنم.


آلونسو باور دارد اگر پیشرانه خودرو از کار نمی‌افتاد شانس برای قهرمانی داشت. او گفت:

با مسابقه‌ای خالی از هرگونه مشکل، رایان، الکساندر و من باید نصف یک دور جلوتر از هر کسی در پیست می‌بودیم. این طبیعت این‌گونه مسابقات است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. ارمان

    ۹ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (1307 ديدگاه)

    دمش گرم هر کی بود نا امید شده بود

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. SV5

    ۹ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (251 ديدگاه)

    نمیدونید چه حرصی خوردم از دست این “هوندا”
    یه تصادف جانانه هم شد اگه دیده باشین…….
    راستی این برای اولین بار بود که یه ژاپنی این رقابت رو برنده میشد

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا