مسابقات

مسابقات رالی کراس الکتریکی برگزار خواهد شد؟

از آنجایی که مسابقات فرمول E جای پای خود را به عنوان یکی از مهم‌ترین اشکال موتور اسپورت محکم کرده است این احتمال وجود دارد که سری مسابقات جدید رالی کراس الکتریکی نیز برگزار شود.


اتوکار گزارش داده که گفت‌وگوهایی درباره راه اندازه سری مسابقات رالی کراس الکتریکی صورت گرفته است. این مسابقات می‌تواند به عنوان پشتیبان مسابقات فرمول E محسوب شود و در پیست‌ها و شهرهای متنوعی برگزار گردد. حداقل مطالعه دو مسابقه رالی کراس الکتریکی در دست اقدام است که یکی از آن‌ها از سوی برگزارکنندگان سری مسابقات رالی کراس جهانی ردبول صورت می‌گیرد.


مدیرعامل بوگاتی و مدیر ارشد استراتژی موتوراسپورت گروه فولکس‌واگن در پاسخ به جنبه‌های مختلف رالی کراس الکتریکی گفت:

این یک احتمال است که ما به آن نگاه می‌کنیم. ایده‌ی برگزاری مسابقات رالی کراس الکتریکی عالی است. خودروها استثنایی بوده و مسابقات کوتاه هستند بنابراین خودروها می‌توانند بین مسابقات شارژ شوند. این مسابقات می‌تواند مکملی عالی برای فرمول E باشد.


در اوایل سال ۲۰۱۶ و پیش از خروج فولکس‌واگن از مسابقات قهرمانی رالی جهان، این خودروساز گفته بود که علاقه‌مند به حضور در رالی کراس الکتریکی است. از آن زمان تاکنون فولکس برخی جزئیات از برنامه‌های جاه‌طلبانه خود برای تولید طیف وسیعی از خودروهای الکتریکی را اعلام کرده است.

مدیر بخش تکنولوژی فولکس نیز گفته است:

اگر مسابقات قهرمانی به‌سوی الکتریکی شدن حرکت کنند برای ما عالی خواهد بود. ما قبلاً در حال بحث با برگزارکنندگان مسابقات برای ایجاد این موضوع بوده‌ایم.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. تیاگو

    ۱۶ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (99 ديدگاه)

    یاد بازیdirtافتادم

    موافقم 1
    مخالفم 0
  2. محمد

    ۱۶ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (224 ديدگاه)

    حضور خودرو سازها توی مسابقات مختلف بسیار تاثیر گذار هستش توی محک زدن محصولاتشون و بهبود اونها.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا