مسابقات

رونمایی سائوبر از خودروی فرمول 1 جدید

تیم فرمول ۱ سائوبر اولین تصاویر از خودروی فصل ۲۰۱۷ خود را منتشر کرد. این دومین خودرویی است که با توجه به قوانین جدید مسابقات طراحی و رونمایی می‌شود. چند روز پیش نیز تیم ویلیامز از خودروی خود رونمایی کرد.

sauber-c36-f1
تیم سائوبر که سال پیش تنها به رتبه‌ی دهم دست یافت خودروی خود را در ۲۲ فوریه و در بارسلونا به‌طور کامل معرفی خواهد کرد. مارکوس اریکسون و پاسکال ولین راننده‌های این تیم هستند. هرچند، آنتونیو جیووینازی وظایف تست خودرو را بجای ولین زخمی شده بر عهده خواهد داشت. این تست‌ها از بیست و هفتم فوریه شروع خواهند شد.

sauber-c36-2017
خودروی C36 سائوبر دارای ویژگی‌های تازه‌ای است که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به بال عقب تغییر شکل یافته‌ای اشاره کرد که مشابه بال خودروی FW40 ویلیامز است. از دیگر موارد جالب‌توجه می‌توان به رنگ‌آمیزی جدید آبی و طلایی اشاره کرد. در روی خودرو می‌توان نشان اسپانسرها و همچنین لوگوی سالگرد سائوبر را روی پوشش پیشرانه مشاهده کرد. سائوبر بیست و پنجمین سال حضور در فرمول ۱ را جشن می‌گیرد.

sauber-c36-02
سائوبر در تست ۴ روزه‌ی سال پیش از خودروی سال ۲۰۱۵ خود استفاده کرد اما مدل طراحی سال ۲۰۱۶ در دومین تست حاضر شد. به منظور تضمین آینده‌ی تیم اعلام شد که سرمایه‌گذار جدیدی پیدا شده است.

sauber-c36
مدیر اصلی تیم سائوبر در پایان فصل پیش گفته بود که آینده بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود و او مطمئن است که سرمایه‌گذار جدید نگاهی طولانی‌مدت به مسابقات دارد.

sauber
مدیر فنی جدید سائوبر Jorg Zander گفته که تیم تأکید زیادی روی پایداری آئرودینامیک و تولید حداکثر داون فورس داشته است. این مدیر بلندپایه که از آئودی به سائوبر پیوسته تصمیم تیم برای استفاده از پیشرانه‌ی فراری را مناسب دانسته و گفته که این یک سیستم تست شده بوده و دوام بالایی دارد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. Ace

    ۴ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    ماشینشون خیلی خوش رنگه.
    سائوبر یک تیم فرمول یک از کشور سوئیس هست.
    از موتور های فراری استفاده میکنه.
    اول تحت تملک پیتر سائوبر بود. بعد BMW خریدش. دوباره چند سال پیش به پیتر سائوبر فروخته شد.
    اسپانسر سابق سائوبر ، پتروناس بود.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا