مسابقات

تعویق قابل‌انتظار فستیوال سرعت گوودوود 2020 به خاطر کرونا

همانند اکثر رویدادهای خودرویی سال جاری میلادی، برگزاری فستیوال سرعت گوودوود ۲۰۲۰ نیز به خاطر شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد.

در بیانیه رسمی این مسابقات آمده که گوودوود ۲۰۲۰ به احتمال زیاد اواخر تابستان یا اوایل پاییز سال جاری برگزار خواهد شد و بلیت‌هایی که قبلاً خریداری شده همچنان از اعتبار برخوردار هستند.

فستیوال سرعت گوودوود ۲۰۲۰ قرار بود نهم تا دوازدهم جولای برگزار شود. البته تاریخ جدید برگزاری این مسابقات در هفته‌های آینده اعلام خواهد شد.

مالک ایالت گوودوود گفته است:

به دلیل وضعیت نامشخص شیوع ویروس کرونا و مبهم بودن بهبود شرایط در هفته‌های پیش رو ما متأسفانه مجبور به لغو برگزاری مسابقات در موعد مقرر شدیم.

او ادامه می‌دهد:

این روزها واقعاً باورنکردنی و دراماتیک هستند اما به‌هرحال خواهند گذشت و ما قبلاً تلاش کرده‌ایم تا درباره جذاب‌تر کردن آن در آینده نزدیک فکر کنیم و شاید با بهترین دوره تاریخ گوودوود روبرو شوید.

دست‌اندرکاران برگزاری هفتاد و هشتمین دوره مسابقات سرعت گوودوود همچنان در حال بررسی زمان‌های احتمالی برگزاری آن هستند. در این دوره از فستیوال برخی مسابقات زنده پخش خواهند شد.

بریتانیا تاکنون از ابتلای ۹۵۲۹ نفر به ویروس کرونا خبر داده و از این تعداد ۴۶۵ نفر جان خود را از دست داده‌اند. این کشور محدودیت‌های تردد زیادی را برای کنترل وضعیت اعلام کرده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. آریا ماشین

    ۹ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (661 ديدگاه)

    هی…
    اینا اونور سوپراسپرت میخرن ، اگه هم پولشو نداشته باشن یه ماشین مقرون به صرفه مثل کوروت پیدا میشه که بخرن
    اگه پول اونم نداشته باشن و فقیر فقیر هم باشن یه عالمه فستیوال و نمایشگاه مثل گودوود و ژنو و غیره هرساله برگزار میشه تا حداقل بتونن ببینن ماشینا رو
    ما بدبختا اینجا چی کار میکنیم…

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا