مسابقات

تمدید قرارداد فرناندو آلونسو با مک لارن

پس از ماه ها گمانه‌زنی درباره آینده کاری فرناندو آلونسو در مسابقات فرمول ۱، قهرمان اسبق این رشته ورزشی محبوب تمدید قرارداد خود با مک لارن را تأیید کرد.


این کمپانی بریتانیایی به جزئیات زیاد قرارداد آلونسو اشاره نکرده اما می‌گوید که با توافقی چند ساله طرف هستیم. آلونسو در مصاحبه با اصحاب رسانه گفته که از اینکه با مک لارن به حرفه خود پایان می‌دهد بسیار خوشحال است.


باور بر این است مهم‌ترین فاکتور باقی ماندن در تیم مک لارن، توافقنامه ماه پیش این تیم با رنو برای تأمین پیشرانه در فصل آینده است.


بنا به گفته مدیر مک لارن آقای راک براون، قرارداد جدید آلونسو منعطف خواهد بود و به او اجازه خواهد داد در طول سال به رقابت در مسابقات دیگر از جمله ایندی ۵۰۰ و حتی ۲۴ ساعته لمانز نیز بپردازد.
براون گفت:

ما به ساختار توافقنامه‌ای دست یافتیم که به فرناندو اجازه می‌دهد تا مدتی با ما باشد. البته رویای ما رانندگی طولانی مدت فرناندو است و البته او با مک لارن خواهد ماند. ما به این نتیجه رسیدیم علاقه او به شرکت در مسابقات بیشتر تلاش‌های فرمول ۱ را ما را تحت تأثیر نخواهد داد بنابراین قرارداد او انعطاف‌پذیر خواهد بود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. DEADPOOL

    ۱ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (164 ديدگاه)

    زنده باد فرناندو قهرمانه محبوبه من
    امیدوارم فصل بعدی باموتور رنو تلافیه این فصلو دربیاره

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. AMIR SCHUMACHER

      ۱ آبان ۱۳۹۶
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      .
      نمیخوام اینو بگم اما آلونسو دیگه پا به سن شده.
      احساس میکنم آلونسو از اول هم یه ذره overrate شده بود.

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا