مسابقات

جانشین احتمالی ریکاردو در ردبول کیست؟

دنیل ریکاردو با پیوستن به تیم رنو در فصل آینده فرمول ۱ نشان داد که تأثیری بسیار قوی روی چشم‌انداز این مسابقات بسیار پرطرفدار داشته زیرا دیگر رانندگان شاید مجبور شوند در آینده به تیم‌های جدیدی ملحق شوند.


برای مثال کارلوس ساینز را در نظر بگیرید که هم‌اکنون با تیم تورو روسو قرارداد دارد اما به‌طور قرضی در رنو رانندگی می‌کند. ساینز هم‌اکنون مجبور است این تیم را ترک کند زیرا ریکاردو در سال ۲۰۱۹ برای این تیم رانندگی خواهد کرد و دیگر هم‌تیمی ریکاردو در رنو نیکو هاکنبرگ خواهد بود.


اگرچه شاید برخی افراد فکر کنند که درهای ردبول برای پیوستن ساینز به این تیم باز است اما خبر جدیدی که منتشر شده نشان می‌دهد راننده فعلی تیم تورو روسو پیر گاسلی احتمالاً فصل آینده جایگزین ریکاردو در ردبول خواهد بود. همچنین ظاهراً ساینز علاقه‌ای به بازگشت به تیم تورو روسو ندارد.

به همین دلیل است که شایعاتی درباره پیوستن ساینز به تیم مک لارن در سال آینده و جایگزینی با فرناندو آلونسو به گوش می‌رسد. همان‌طور که می‌دانید آلونسو اعلام کرد دیگر در فرمول ۱ و لااقل در فصل ۲۰۱۹ حضور نخواهد داشت. شاید هم او ردبول را ترجیح می‌دهد؟ اما در حال حاضر خبرها همگی حاکی از هم‌تیمی شدن مکس ورشتاپن با پیر گاسلی در فصل آینده دارند.


گازلی در مقایسه با هم‌تیمی خود در تیم روسو یعنی برندون هارتلی کاملاً برتر عمل کرده و ۲۶ امتیاز کسب کرده است درحالی‌که هارتلی تنها ۲ امتیاز دارد.

این راننده جوان فرانسوی یکی از امیدهای آینده‌ای فرمول ۱ بوده و به همراه راننده جوان تیم سائوبر چارلز لکرک و راننده فورس ایندیا استبان اوکن سه‌گانه‌ی درخشانی را نوید می‌دهند. اگر جفت ورشتاپن-گاسلی جور شود باید منتظر لحظات جذابی در فرمول ۱ باشیم…

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. محمد حسین

    ۲۶ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (489 ديدگاه)

    همونطور که اسم شوماخر و فتل رو با تلفظ های آلمانی می نویسین ، لطفا اسم هولکنبرگ رو هم آلمانی بنویسین ، نه انگلیسی و به شکل : هالکنبرگ

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. عرفان

      ۲۶ مرداد ۱۳۹۷
      سوابق: (480 ديدگاه)

      گازلی هم اضافه کن
      خخخ
      گَزلی

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. Ferrari

    ۲۶ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (1872 ديدگاه)

    ساینز به مکلارن پیوست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. ایمان

    ۲۶ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (3880 ديدگاه)

    دنیل ریکاردو آینده درخشانی در انتظارش بود ولی با پیوستن به مکلارن مرتکب اشتباه شد و به دوران اوج خودش پایان داد متاسفانه در صورتیکه میتونست با یک انتخاب درست جا پای بزرگان فرمول یک بزاره
    فرناندو آلونسو هم با تیم مکلارن خودشو حیف و میل کرد ولی بازم دوست داشتنیه این مرد

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. اکبر قاسمی

      ۲۸ مرداد ۱۳۹۷
      سوابق: (11 ديدگاه)

      دنیل؟ مک لارن؟!!! دنیل که مک لارن نرفته رفته رنو

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. ارمان

    ۲۷ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (1307 ديدگاه)

    اخبار بیاتو قربون!!!! 48 ساعته ساینز با مکلارن بسته , سرنوشت راننده دوم ردبول هم در حد حدس و گمانه , الونسو به رد بول نمیره و قطعا فصل 2019 رو در فرمول 1 نیست.
    احتمال انتقال لکرک به فراری هم نسبتا کمه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا