مسابقات

جزئیات گرندپری فرمول 1 انگلیس

در ادامه فصل ۲۰۱۷ مسابقات فرمول ۱ به بریتانیا و پیست “Silver Stone” می‌رسیم. قدیمی‌ترین پیست تقویم مسابقات فرمول ۱ و پیست خانگی برای اکثر تیم‌ها. پیستی که همانند اکثر پیست‌های کشور انگلستان، در ابتدا به‌عنوان فرودگاه شروع به کار کرده سپس با بهره‌گیری از اصلاحات ساختاری، کار خود را به‌عنوان پیست مسابقات ادامه داده.

پیست سیلور استون
پیست سیلور استون

مسابقه دهم در مهد فرمول ۱ برگزار خواهد شد، به‌گونه‌ای که این منطقه، منطقه خانگی ۶ تیم از ۱۰ تیم حاضر در مسابقات است. مرسدس که بر همگان اصالت آلمانی آن واضح است، مقر تیم فرمول ۱ خود را در براکلِی برقرار کرده و بخش قوای محرکه این تیم، در بریکس وُرث قرار دارد. پیست سیلور استون دقیقاً در میان این دو منطقه قرار گرفته. تیم آمریکایی “هاس” نیز در براکلِی قرار داشته و بخش شاسی تیم فرمول ۱ رنو نیز در نزدیکی این منطقه و در اِنستون (Enstone) قرار دارد. مقر تیم‌های ردبول و ویلیامز نیز در نزدیکی منطقه پیست واقع است. تمام این تیم‌ها فاصله‌ای کمتر از یک ساعت تا پیست دارند، اما نزدیک‌ترین تیم به این پیست، تیم فورس ایندیا است که ورودی مقر آن، درست روبروی ورودی پیست سیلوراستون است. پس به معنای واقعی کلمه، این مسابقه مسابقه‌ای خانگی برای اکثر تیم‌هاست.

 

باید دید تیم‌ها چه استراتژی برای مسابقه خانگی در نظر گرفته‌اند و کدام تیم‌ها از شرایط، بهره‌برداری بهتری خواهند کرد. با توجه به این‌که لوییس همیلتون، در سه مسابقه قبلی که این پیست برگزار شده، قهرمانی را از آن خود کرده و از طرفی با توجه به میل زیاد او به کم کردن فاصله با صدرنشین جدول و فاصله گرفتن با هم‌تیمی خود که تنها با ۱۵ امتیاز اختلاف، در تعقیب اوست، و از طرف دیگر حمایت طرفداران بریتانیایی‌اش، احتمالاً شاهد مسابقه بسیار جذاب و رقابتی خواهیم بود.

برنامه زمانی گرندپری انگلیس

و درد ادامه تصاویری از کنفرانس خبری و آماده شدن تیم‌ها برای مرحله دهم مسابقات

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Babak

دانش‌آموخته‌ی مهندسی مکانیک، عاشق خودرو، نویسنده و مترجم پدال

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. Amir Schumacher

    ۲۳ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    .
    یکی از قشنگ ترین پیست هاست اینجا.
    این گرند پری همیلتون انگیزه ی بالایی داره

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا