مسابقات

رونمایی از خودروی فرمول 1 جدید هاس

تیم فرمول ۱ هاس امروز از خودروی فرمول ۱ جدید خود برای فصل ۲۰۱۸ مسابقات رونمایی کرد. این تیم انتظار دارد ۴۷ امتیاز به دست آمده در فصل قبلی را بهبود دهد.

خودروی فرمول 1 جدید هاس
از نظر بصری، خودروی VF-18 این تیم دارای محافظ کاکپیت هالو، بال کوسه‌ای کاملاً کوچک‌تر و پوششی است که به منظور گرامی داشت اولین خودروی تاریخ هاس اتوماسیون CNC با رنگ‌های خاکستری، مشکی و قرمز تزئین شده است.

خودروی فرمول 1 جدید هاس
یکی از مدیران ارشد این تیم می‌گوید:

پوشش بکار رفته روی خودرو کمی بازگشت به گذشته و اولین خودروی ما یعنی VF-16 است. این یک پوشش واضح و دقیق و درست همانند ابزاری بوده که توسط هاس اتوماسیون ساخته شده است.

خودروی فرمول 1 جدید هاس
این مدیر می‌گوید اضافه کردن پوشش هالو به خودرو کار بسیار زیادی برده است:

بزرگ‌ترین بخش از تکامل خودروی ما اضافه کردن هالو بوده است. مهندسان آئرودینامیک ما کار زیادی روی این بخش انجام دادند اما طراحان نیز به منظور اصلاح شاسی زحمت زیادی کشیدند. وزن خودرو به خاطر هالو افزایش یافته و البته مرکز قفل بالاتری نیز به خاطر موقعیت این پوشش وجود دارد.

خودروی فرمول 1 جدید هاس
این مدیر گفته از آنجایی که قوانین مسابقات فصل جدید بسیار مشابه سال پیش هستند بنابراین خودروی VF-18 نمونه‌ای تکاملی نسبت به خودروی فصل قبل است. اکثر کارهای صورت گرفته مربوط به بهبود بخش‌های مختلف بوده و می‌توانیم عناصر و شاخصه‌های مدل سال قبل را در آن ببینیم.

خودروی فرمول 1 جدید هاس
معرفی پیست VF-18 از ۲۶ فوریه تا اول مارس در بارسلونا خواهد بود و پس از آن نیز تیم هاس آماده حضور در مسابقه ملبورن استرالیا خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. aura

    ۲۹ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (25 ديدگاه)

    اسم این برند رو تا حالا نشنیده بودم
    فقط تو کار فرمول یک هست؟؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. akrh78

    ۲ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (1358 ديدگاه)

    نسکار رو میدونم که هست

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا