مسابقات

رونمایی از پوشش جدید خودروی فرمول 1 ویلیامز

پس از لغو قرارداد اسپانسری با شرکت ROKit، تیم ویلیامز از پوشش جدید خودروهای فرمول ۱ خود رونمایی کرد.

راه‌حل این شرکت استفاده از طراحی ساده اما شیکی بوده که اساساً شامل رنگ سفید با نوارهای آبی و برخی عناصر مشکی‌رنگ بوده است. جدای از اسپانسر اصلی هم‌اکنون شاهد نقش بستن نام های برندهایی همچون کمپانی غذایی کانادایی سوفیا و شرکت تکنولوژی آکرونیس روی این خودروها هستیم.

اگرچه همچنان فضای کافی روی بدنه خودروها برای قرار گرفتن برند اسپانسرهای جدید وجود دارد اما در بخش‌هایی همچون بال جلو و عقب فعلاً نام ویلیامز دیده می‌شود. این تیم در مسابقات امسال با جورج راسل و نیکلاس لطیفی مسابقه خواهد داد.

مدیر تیم فرمول ۱ ویلیامز در مصاحبه اختصاصی با اتوکار گفته که وضعیت شرکت به لطف قوانین جدید کاملاً تغییر کرده است. او گفته است:

ویروس کرونا همه‌ی ما را تحت تأثیر قرار داده است. ما با همکاری یکدیگر فهمیده‌ایم که باید کار بهتری در ارائه فعالیت‌های ورزشی و البته کاهش هزینه‌ها انجام دهیم.

او ادامه می‌دهد:

تاکنون فعالیت مستقل در این زمینه خیلی منطقی نبوده اما ما معتقدیم که داشتن آزادی عمل در زمینه طراحی و مهندسی نمی‌تواند یک عقب‌ماندگی باشد.

هنوز مشخص نیست که آیا این تیم بریتانیایی خواهد توانست در مسابقات امسال سر و صدا به پا کند یا خیر مخصوصاً اینکه ویلیامز در سال ۲۰۱۹ دوباره بازگشته است. با این وجود آن‌ها در تست‌های پیش از فصل پیشرفت‌هایی را نشان داده‌اند و شاید تیم‌هایی همچون هاس و آلفارومئو باید کمی نگران باشند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. Nikzad

    ۸ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (67 ديدگاه)

    رنگ سفید با رگه های آبی معمولا خیلی زیبا هستند تقریبا شده مثل رنگ ویژه آستون مارتین وولکان.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا